Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه ولی‌عهد عربستان به بارسلونا؛ مهاجم بنفیکا را به خدمت بگیرید

© Photo / Facebook/ turkialashikhتركي آل الشيخ
تركي آل الشيخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا پس از آن که در تابستان لوئیز سوارز را به باشگاه اتلتیکومادرید به فروش رساند، به دنبال مهاجم جدید است و ممفیس دپای ستاره لیون یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه محسوب می‌شود.

توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پدیده ای که بارسا و بایرن را مشتاق خود کرده است

این باشگاه گزینه‌های دیگری نیز دارد و مدیران این باشگاه تلاش دارند تا هر طور شده یک مهاجم آماده و مطرح برای رفع مشکلات این تیم در خط حمله به خدمت بگیرند.

ترکی آل ا‌لشیخ رییس کمیته ورزشی عربستان سعودی و مالک باشگاه آلمریا در لیگ دسته دوم اسپانیا، از مدیران بارسلونا خواسته تا داروین نونیز مهاجم اروگوئۀ بنفیکا را به خدمت بگیرند تا مشکلات این تیم در خط حمله حل شود.

این بازیکن که سابقه بازی در آلمریا را دارد و در حال حاضر به عنوان مهاجم در بنفیکا توپ می‌زند با آل‌شیخ روابط بسیار خوبی دارد و به همین دلیل مالک باشگاه آلمریا چنین درخواستی را از مدیران باشگاه کرده.

الشیخ این پیشنهاد را در انستاگرام خودش مطرح کرد و چنین نوشت:" این بازیکن با من ارتباط بسیار خوبی دارد و من احساسات پدرانه نسبت به او احساس می کنم. او یکی از کشفیات من است و فکر می‌کنم او می تواند حلال مشکلات خط حمله بارسلونا باشد. فکر می‌کنم آنها باید او را در نظر بگیرند و جذب کنند".

این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های دیگر اروپا چون منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن نیز قرار دارد و به نظر می‌رسد که بارسا کار راحتی در جذب این بازیکن نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала