Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند 1 – اشتوتگارت 5؛ افتضاح در سیگنال ایدونا پارک، زنبورها دیگر مدعی قهرمانی نیستند

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بروسیا دورتموند در خانه برابر اشتوتگارت تحقیر شد و سه امتیاز مهم را از دست داد تا به رده پنجم جدول سقوط کند.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از هفته یازدهم بوندسلیگای آلمان، بروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان اشتوتگارت بود و برابر این تیم با نتیجۀ 1-4 شکست خورد و سه امتیاز مهم را از دست داد.

در این دیدار اشتوتگارت نمایش خوبی داشت و در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی با سیلاس وامانگیتوکا به گُل برتری دست یافت. دورتموند در دقیقه 39 با جیووانی رینا ستاره آمریکایی خود یکی از گُل‌ها را جبران کرد و بازی را مساوی کرد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم با تقسیم امتیازها راهی رختکن شدند تا نیمه مربیان برنده این بازی را مشخص سازد.

در نیمه دوم اما دورتموند نمایش افتضاح‌آمیز داشت و با دریافت 4 گُل برابر اشتوتگارت شکست سنگینی را متحمل شد.

سیلاس وامانگیتوکا در دقیقه 52، فیلیپ فوستر در دقیقه 60 و تئوی کولیبالی 63 سه گُل اشتوتگارت را به ثمر رساندند و سه امتیاز را برای تیم شان کسب کردند.

دورتموند که در این دیدار محو بازی زیبای اشتوتگارت شده بود، موفق به زدن گُل در نیمه دوم نشد و  درو وقت‌های اضافه نیمه دوم نیکولاس گنزالس موفق به زدن گُل پنجم شد تا بازی با نتیجه 1-5 به سود شاگردان ماتاروزا به پایان رسید.

با این شکست دورتموند 19 امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت و اشتوتگارت نیز با 17 امتیاز خودش را به رده ششم جدول رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала