Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا به فکر بازگرداندن ستاره نفرین شده به ترکیب توپچی ها

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا سرمربی آرسنال اشاره دارد که مسوت اوزیل ستاره نفرین شده این تیم را می‌خواهد از تبعید بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال می‌گوید که مسوت اوزیل ستاره نفرین شده آلمانی می‌تواند برای نیمه دوم فصل از تبعید برگردد. به نظر می‌رسد که میکل آرتتا راه بازگشت را در جنوری به روی این ستاره باز کرده و اما ادعا می‌کند که در مورد آینده ستاره آلمانی تصمیم گیری نشده است.

توپچی‌ها در حال حاضر در مقابل دروازه کار می‌کنند که در هفت بازی گذشته خود فقط دو بار موفق به گلزنی شده‌اند در حالی‌که اوزیل بازی ساز آلمانی از لیست 25 نفره آرسنال برای هر دو لیگ‌برتر و لیگ اروپا خارج شده است.

آرتتا می‌تواند بازیکن 32 ساله را در پنجره نقل و انتقالات جنوری مجددا ثبت نام کند اما مجبور است تیم خود را تغییر دهد زیرا آنها در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

سرمربی آرسنال قبل از بازی روز یکشنبه تیمش با برنلی به مطبوعات گفت: "او اکنون در ترکیب نیست. من فقط روی بازیکنانی که در اینجا داریم تمرکز دارم. اما هر اتفاقی که در جنوری بیفتد زمان کمی برای تصمیم گیری داریم."

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ویروس کرونا در لیگ برتر در ماه مارچ، اوزیل در آرسنال بازی نکرده است. اگرچه اوزیل فصل گذشته ثبت شده بود ولی آرتتا حتی از هافبک روی نیمکت نام نبرد.

این بازیکن 32 ساله در حال حاضر هفته‌ای 350 هزار پوند در شمال لندن قرارداد دارد و در پایان این فصل قراردادش به پایان می‌رسد و اوزیل قصد دارد توپچی‌ها را در یک انتقال آزاد ترک کند.

گفته می‌شود اوزیل حتی در ماه جنوری با تیم فنرباغچه ترکیه‌ علاقه مند به این بازیکن 32 ساله است و اینتر میامی و ال.ا.گلکسی نیز شرایط او را دنبال می‌کنند.

فردی لیونبرگ سرمربی سابق آرسنال که قبل از آمدن آرتتا 12 ماه پیش سرمربی موقت بود، نمی‌فهمد که چرا اوزیل تبعید شده و معتقد است که ستاره آلمانی می‌تواند به مشکلات توپچی‌ها در مقابل دروازه کمک کند.

مرد سویدنی این هفته به Sky Sports گفت: "وقتی چنین بازیکنی داری - و من نمی‌گویم که او باید هر هفته بازی کند - اما وقتی مالک توپ شدی و باید آن پاس زیبا را پیدا کنی، فکر نمی‌کنم آنجا آیا بازیکنانی بهتر از مسوت هستند که چنین کاری انجام دهند؟ البته شما کمی تدافعی می‌بازید اما این تصمیمی است که آنها گرفته‌اند. من نمی‌دانم چرا تصمیمی گرفته شده و او خارج از تیم 25 نفره است، بنابراین آنها نمی توانند از او استفاده کنند. اما برای آن چیزها فکر نمی‌کنم موارد بهتری در دنیا وجود داشته باشد."

آرسن ونگر مدیر سابق آرسنال نیز تصمیم آرتتا را برای تبدیل اوزیل به یک ستاره نفرین شده زیر سوال برد.

هافبک آلمانی در زمان مدیریت ونگر در باشگاه مورد علاقه هواداران بود اما نتوانست فرم عالی خود را تحت نظر اونای امری و آرتتا بدست آورد.

ونگر این هفته به ESPN گفت: "مدیریت او (اوزیل) دشوار نبود. او پسری بود که از کیفیت خاصی به عنوان یک بازیکن خلاق برخوردار بود و نیاز به تفریح ​​داشت. او یک هنرمند است و این افراد کمی حساس‌تر هستند. آنها نیاز به حمایت و محیطی دارند که آنها را وادار می‌کند تا بهترین عملکرد خود را بدهند. شما دو راه برای دیدن یک تیم فوتبال دارید. شما همه را مجبور می‌کنید که همان کار را انجام دهند." وی افزود: "همان شدت کار همان کار دفاعی یا شما سازش پیدا می‌کنید. شما یک بازیکن خلاق‌تر در تیم دارید که می‌تواند کارهای دفاعی کمتری انجام دهد اما تیمی در اطراف او می‌سازید که می‌تواند این کمبودها را جبران کند. این همان چیزی است که باید درباره آن فکر کنید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала