Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمان اشک‌بار نیمار پس از مصدومیت شدید؛ دوری طولانی در انتظار ستاره برازیلی + عکس

© REUTERS / Stephane Maheنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار در دیدار با لیون دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه مچ پا شد و به احتمال زیاد زمان طولانی از مستطیل سبز دور خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، مصدومیت شدید و دردناک نیمار و اشک های بی وقفه او در هنگام خروج از زمین، شب کابوس وار پی اس جی را تیره تر کرد.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
پی‌اس‌جی 0 – لیون 1؛ پاریسی‌ها صدر جدول را از دست دادند؛ نیمار به شدت مصدوم شد + ویدیو

پاری‌سن‌جرمن در زمین خود با یک گل بازی را به لیون باخت و صدر جدول را از دست داد ولی خبر بدتر برای این تیم و هوادارانش، مصدومیت شدید نیمار در دقیقه 96 بازی بود. تنها چند روز پس از برتری 5-1 بر باشاک شهیر که با هت تریک نیمار همراه بود، ستاره برازیلی با یک مصدومیت جدید روبرو شد.

او در طول بازی توسط مدافعان لیون مهار شده بود و در میانه زمین مشغول دریبل زنی بود تا بتواند آخرین شانس های رسیدن به گل تساوی را امتحان کند که با خطای شدید تیاگو مندز سرنگون شد. نشریه‌های «اکیپ، مارکا و موندو دپورتیوو» اعلام کردند نیمار که در دیدار با لیون 6 مرتبه رویش خطا شده بود در مرتبه آخر توسط تیاگو مندز با تکلی دیوانه‌وار نقش زمین شد و از شدت درد استمداد کمک کرد.

داور مسابقه برای خطایی که دقیقه 96 حادث شد ابتدا به بازیکن لیون کارت زرد داد اما چشمان اشکبار نیمار او را به سمت سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) برد تا رنگ کارت وی عوض شود و مندز کارت سرخ دریافت کند. نیمار که از شدت درد اشک می‌ریخت و با برانکارد از زمین بیرون برده شد به احتمال زیاد با شکستگی یا پیچ‌خوردگی مچ پایش درگیر شده و زمان زیادی از ترکیب پاری‌سن‌‌جرمن دور خواهد ماند.

توماس توخل که تیمش صدر جدول را از دست داده در دیدارهای بعدی نمی‌تواند روی نیمار حساب باز کند و باید در غیاب او پاریسی‌ها را به رده نخست بازگرداند و در دیگر تورنمنت‌ها هم موفق باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала