Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش برق‌آسای پی‌اس‌جی به رویارویی با بارسا + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر پاری سن جرمن
پاری سن جرمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن پس از چند لحظه قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به رویارویی‌اش با بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لحظات پیش قرعه کشی شد. در این قرعه کشی بارسلونا حریف پاری‌سن‌جرمن شد.حساب توئیتر باشگاه پاریسی به برخورد با بارسا واکنش نشان داد.

Церемония жеребьевки финальной стадии Лиги чемпионов УЕФА 2019/20 в штаб-квартире УЕФА (10 июля 2020). Ньон - اسپوتنیک افغانستان
قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان؛ تقابل بارسا و پی‌اس‌جی/قرعه آسان رئال و یوونتوس

صفحه توییتر ‌پاری‌سن‌جرمن در مودر تقابلش با کاتالانی‌ها نوشت:«به پیش، با بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان روبرو خواهیم شد.» شکلک مشت در این توئیت نیز نشان از آمادگی و عزم پاریسی ها برای جبران دارد.

این برای سومین بار است که دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. فصل14-2013 بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست با برتری 5-4 راهی دور یک چهارم نهایی شود. بارسا در پاریس 3-2 باخت ولی در نوکمپ 3-1 برنده شد و به دور بعد رفت.

فصل 15-2014 نیز دو تیم به مصاف هم رفتند و این بار هم بارسلونا صعود کرد. بارسا هر دو بازی را پیروز شد. در پاریس 1-3 و در نوکمپ 2-0. فصل 17-2016 نیز پی اس جی و بارسا در یک هشتم نهایی به یکدیگر برخورد کردند تا دو بازی خاطره انگیز رقم بخورد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала