Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی بهترین گزینه برای لیونل مسی است

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع پیشین سیتیزن‌ها می‌گوید انتقال مسی به لیگ برتر در 2021 ممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، پابلو زابالتا مدافع پیشین منچسترسیتی، به این باور است که در صورت جدایی لیونل مسی از بارسلونا، منچستر سیتی بهترین انتخاب برای او است.

Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
پدر «لیونل مسی» شایعات مذاکره با پاری‌سن‌جرمن را رد کرد
زابالتا در گفتگویی در این باره اظهار داشت:«ابتدا باید بگویم که دیدن مسی در این شرایط ناراحت کننده است.همه بازیکنان، دوست دارند که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته باشند. اگر مسی تصمیم به جدایی از بارسلونا بگیرد، یعنی قصد عوض کردن لیگ و کشورش را هم دارد و در این صورت منچستر سیتی بهترین انتخاب برای او است.»
مدافع پیشین سیتی در ادامه گفت:«او سال های زیادی را در بارسلونا بوده و امیدوارم که در بارسلونا بماند. پپ گواردیولا هم قبلا این را گفته بودم اما اگر تصمیمش جدایی است، منچستر سیتی جایی است که می تواند خوشحال باشد. هیچوقت فکر نمی کردم، مسی و بارسلونا در آخرین سال قراردادشان باشند.»
زابالتا در پایان تصریح کرد:«بارسلونا خوب بازی نمی کند و به نظر می رسد که مسی از فوتبالش لذت نمی برد. او خوشحال نیست و در پایان فصل می بینیم که چه اتفاقی می افتد. مسی با سرخیو آگوئرو رابطه خوبی دارد و قبلا هم با پپ گواردیولا کار کرده است. آن ها همدیگر را خوب می شناسند؛ همچنین افراد دیگری هم در کادر فنی هستند که مسی را به خوبی می شناسند.»

تابستان گذشته مسوولان بارسلونا با درخواست خروج لیونل مسی موافقت نکردند و از آن زمان هم توافقی بین طرفین صورت نگرفته است؛ اگر تا پایان فصل توافقی حاصل نشود، لیونل مسی می تواند به صورت آزاد، بارسلونا را ترک کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала