Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط «گرت بیل» برای بازگشت به رئال مادرید

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره ولزی حال حاضر تاتنهام امیدوار است که پس از پایان قرارداد قرضی با باشگاه لندنی برای آخرین فصل بار دیگر به رئال مادرید برگشته و با پیراهن این تیم به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام امیدوار است فصل آینده به رئال مادرید برگردد و فصل آخر دوران قراردادش را در این تیم توپ بزند.

Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل پس از خروج از رئال دوباره عاشق بازی شده است

در همین حال، روزنامه مادریدی «آس» مدعی شده که اگر زیدان در پایان فصل استعفا داده و یا اخراج شود درهای بازگشت بیل به مادرید برای گذراندن آخرین سال قراردادش با این تیم گشوده خواهد شد. حتی در صورت حضور زیدان نیز احتمال بازگشت او در فصل آینده وجود دارد چرا که فلورنتینو پرز، مدیرعامل باشگاه، یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازیکن به شمار می‌رود.

بیل از زمان بازگشتش به تاتنهام تنها در 9 بازی به میدان رفته و دو گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. او تنها 115 دقیقه در مسابقات لیگ برتر حضور داشته است. تاتنهام وینگر ولزی را به مدت یک فصل و به صورت قرضی از رئال مادرید به خدمت گرفت و این در حالی بود که او در سال 2013 با قراردادی رکوردشکن در آن زمان این تیم را به مقصد پایتخت اسپانیا ترک کرده بود.

گفته می‌شود که این بازیکن 31 ساله در حال بررسی شرایط سرمربیگری در این باشگاه است چرا که این زین الدین زیدان بود که علاقه‌ای به استفاده از او نداشت و اجازه جدایی‌اش را نیز صادر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала