Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منتقد مکرر مسی: پله بهتر از مارادونا است؛ لئو در آخر فهرست بهترین‌ها قرار دارد

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هوگو گاتی دروازه‌بان سابق تیم ملی‌ آرجانتین که به منتقد مکرر مسی مشهور است، در مورد مقایسه پله و مارادونا صحبت کرد و با استفاده از فرصت به لئو نیز کنایه زد.

به گزارش اسپوتنیک، هوگو گاتی دروازه بان سابق آرجانتینی که 26 فصل متوالی در لیگ این کشور به میدان رفته و موفق شده رکورد 765 بازی لیگ، 52 بازی ملی و در مجموع 817 بازی را در کارنامه خود به ثبت برساند، یکی از منتقدان شدید لئو مسی کاپیتان فعلی بارسلونا و آلبی سلسته است و امروز در گفت‌وگویی در مورد مقایسه پله و مارادونا صحبت کرد و بار دیگر به لئو نیز کنایه زد.

او در مورد مقایسه مارادونای فقید با پله به اوله گفت:" پله بهترین بازیکن تاریخ است و این را بارها که با او بازی کرده‌ام از نزدیک دیدم. مقایسه مارادونا با دی‌استفانو و یوهان کرایوف قابل مقایسه است و خودم می‌دانم چرا در جایگاه مقایسه با پله قرار گرفته".
او در ادامه به مرگ مارادونا اشاره کرد و گفت:" قبول کردن مرگ دیگو دشوار بود. دشوار شبیه مرگ علی کلی و برخی شخصیت‌های دیگر".

گاتی در ادامه در مورد مسی صحبت کرد و چنین گفت:" مسی بهترین بازیکن سال‌های اخیر است، در این دوره فوتبال جالب نیست. حالا فوتبال متوقف می‌شود و با VAR پیش می‌رود. من گفته‌ام و همیشه خواهم گفت، مسی در فهرست بهترین بازیکنانی که دیده‌ام در جایگاه آخر قرار دارد".

این در حالی‌ست که اخیراً مسی در کنار مارادونا و پله در ترکیب بهترین‌های دنیای فوتبال که از سوی فرانس فوتبال معرفی شد قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала