Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت میلان و اینتر برای جذب ستاره ناراضی آتالانتا

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه آث میلان و اینترمیلان تصمیم دارند در زمستان پایو گومز مهاجم آرجانتینی آتلانتا را که با گاسپرینی سرمربی این تیم مشکلاتی دارد را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، پایو گومز مهاجم آرجانتینی و 32  ساله که از سال 2014 در  آتالانتا حضور دارد، اخیراً با گاسپرینی سرمربی موفق این تیم مشکلاتی پیدا کرده و به دنبال جدایی از این باشگاه است.

ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
طعنه‌ هافبک آتالانتا به دونالد ترامپ؛ شمارش را متوقف کنید!

گومز اخیراً در شبکه‌های اجتماعی جدایی خود را در زمستان اعلام کرد و مدعی شد که پس از جدایی او همه مشکلات را درک خواهند کرد.

با توجه به سن بالای گومز، تصور می‌شد که این بازیکن راهی لیگ آمریکا، چین و یا عربستان شود اما کالچو مرکاتو مدعی‌ست که دو باشگاه میلان و اینتر وضعیت این مهاجم با تجربه را زیر نظر دارند.

گومز در حال حاضر تا پایان سال 2022 با آتالانتا قرارداد دارد و توانسته در 243 بازی در رقابت‌های مختلف 59 گل به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала