Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دپای از بارسا فاصله گرفت؛ تمرکز مهاجم هالندی به ماندن در لیون

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممفیس دپای بازیکن هالندی لیون که هدف زمستانی بارسلونا نیز است، در کنفرانس خبری از وضعیت خود در این باشگاه رضایت کامل نشان داد و اظهار داشت که روی موفقیت در لیون متمرکز است.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای مهاجم لیون و اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی دو بازیکن بودند که رونالد کومان در تابستان برای جذب آن ها اصرار داشت اما هیچ کدام از این معاملات صورت نگرفت تا سرمربی هالندی نیم نگاهی به جذب آن‌ ها در زمستان داشته باشد.

ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هشدار به بارسا و کومان؛ پی اس جی هم دپای را میخواهد

وضعیت بد اقتصادی بارسلونا اما وضعیت را پیچیده کرده و به نظر می‌رسد که دپای از بارسا دور و ناامید شده زیرا این بازیکن در کنفرانس خبری امروزش اظهار داشت که 100 در صد تمرکزش را برای موفقیت در لیون به خرچ خواهد داد.

او گفت:" ما یک تیم عالی، یک روحیه جمعی عالی داریم و در حالی که نمی‌دانم بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد، 100 درصد روی لیون  و موفقیت در این‌جا تمرکز دارم. من بازیکن و کاپیتان لیون هستم و اگر به آینده و حاشیه‌ها فکر کنم، تمرکز خود را از دست خواهم داد. من نمی‌توانم در مورد علاقه بارسلونا چیزی بگویم، باشگاه‌های زیادی علاقه‌مند من هستند اما من در حال حاضر اینجا هستم".

دپای در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرده که تا پایان فصل با لیون قرارداد دارد و برای تمدید قرارداد مذاکراتش تا حال را آغاز نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала