Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های لاپورتا در مورد نصب بنر جنجالی در 200 متری برنابئو

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، در مورد شیوه عجیب خودش برای تبلیغ در شهر مادرید صحبت کرد و اظهار داشت که قصد توهین به رئالی‌ها را نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا رییس سابق باشگاه بارسلونا و یکی از نامزدان انتخابات پیشرو، شیوه جالبی برای کمپاین انتخاباتی گزیده و در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو و بنر بزرگی با پیام « می‌خواهم دوباره ببینم‌تان» نشر کرده است.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورود هالند به بارسا؛ وعده تازه لاپورتا برای آینده کاتالان‌ها

این کار لاپورتا موجب انتقاداتی بی‌شماری از پُر افتخارترین رییس سابق بارسا شده و بسیار این کار او را توهین به هواداران رئال مادرید می‌دانند.

لاپورتا اما این شیوه تبلیغ را شوخی می‌داند و مدعی‌ست که قصد توهین به هواداران مادرید را ندارد و فلورنتینو پرز نیز به این موضوع دید ورزشی خواهد داشت.

او در این مورد به آ.اس گفت:" این یک شوخی کوچک بود. مطمئن هستم فلورنتینو پرز به آن دید ورزشی خواهد داشت، می‌دانم که فلورنتینو حس شوخ طبعی خوبی دارد. من و فلورنتینو همیشه رابطه صمیمانۀ داشته‌ایم. نمی دانم در صورتی که فلورنتینو بنری اطراف نیوکمپ نصب کند، چه واکنشی نشان خواهم داد. بستگی دارد که دقیقاً چه چیزی بگوید اما فکر می کنم من نیز در مورد آن به عنوان یک شوخی فکر می‌کنم. من قصد ناراحت کردن کسی را نداشتم و فقط می خواستم نامزدی خود را در مادرید نیز نشان دهم. بعضی هواداران بارسلونا در مادرید هستند و من به دنبال کسب آرای آن ها هستم".

او در ادامه افزود:" من به باشگاه برمی‌گردم تا دوباره آرامش برقرار شود و دوباره بین بهترین‌ها باشیم. هر کاری بتوانم انجام می دهم تا مسی در بارسلونا بماند و فقط پیراهن این تیم را به تن کند. لئو به دنبال پول نیست. من نمی‌توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم. چیزی که لئو می خواهد، این است که دوباره لیگ قهرمانان را فتح کند. ژاوی؟ یک روز او مربی بارسلونا خواهد شد. نمی دانم این اتفاق در چه زمانی رخ می دهد. تقابل بارسلونا با پاریسن جرمن؟ ما همیشه جزو شانس‌های قهرمانی هستیم. تیمی که مسی را دارد، همیشه در همه چیز مدعی است".

این در حالی‌ست که سایر نامزدان بارسا چنین اقدامی را شهرت طلبی کاذب عنوان کرده اند و می‌گویند چنین کارهایی وضعیت باشگاه را تغییر نخواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала