Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 2 - لوریان 0؛ برد شیرین پاریسی‌ها در غیاب نیمار

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برتری پاری‌سن‌جرمن در دیدار مقابل لوریان رده دوم را برای این تیم تثبیت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ فرانسه، پاری‌سن‌جرمن موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر لورینت را شکست دهد و به نوعی از بحرانی که با شکست در هفته‌ی قبلی رقابت‌ها در حال فرو رفتن در آن بود فرار کند.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: بارسا – پی‌اس‌جی؟ نمی‌دانم در فبروری وضعیت چگونه خواهد بود

در این بازی پاری‌سن‌جرمن کاملا بر بازی سوار بود و حریفش نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد و خطر خاصی را برای پاریسی ها ایجاد کند تا شاگردان توماس توخل برد بی دردسری را داشته باشند.

بازیکنان پی‌اس‌جی از ابتدای این دیدار نبض بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفشان خلق کردند، اما در نیمه اول هیچ کدام از فرصت‌های شاگردان "توخل" تبدیل به گل نشد. در دقیقه 49 از نیمه دوم "گراویلون" بازیکن لوریان به دلیل تکل خشن روی پای بازیکن پاری‌سن‌جرمن از زمین اخراج شد و یک پنالتی به پاریسی‌ها هدیه کرد.

امباپه ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا شاگردان "توخل" با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتند. دقیقه 60 "مویس کین" گل دوم پاری سن‌جرمن را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با این پیروزی 31 امتیازی شد و در رده دوم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. لوریان هم با 11 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала