Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پافشاری یوونتوس برای جذب «پل پوگبا؛ قهرمان ایتالیا دست‌بردار نیست!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، تلاش باشگاه یوونتوس برای جذب ستاره فرانسوی منچستریونایتد بیشتز از پیش شدت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به درهای خروج این باشگاه انگلیسی بیشتر از پیش از نزدیک می‌شود.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سکوت پوگبا بلاخره شکست: وقتی نمیدانی اینجا چه خبر است حرف نزن

بر اساس گفته‌های «کارلو گارگنز»، روزنامه‌نگار مطرح فوتبالی، ستاره منچستر یونایتد "هدف اصلی" سران باشگاه یوونتوس در سال 2021 است. در صورت عدم توافق میان باشگاه یونایتد و پل پوگبا، ستاره فرانسوی انگلیس را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

سران باشگاه یووه در نظر دارند تا در صورت عدم توافق میان این بازیکن و باشگاه انگلیسی، آنان پیشنهاد 89 میلیون پویند را برای جذب او را به منچستریونایتد خواهند دارد تا او را برای چهار سال دوباره در ترکیب تیم شان اضافه کنند. پوگبا در بازگشت دوباره به منچستر یونایتد نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

او در این مدت همواره مورد توجه رئال مادرید و دیگر تیم های بزرگ اروپایی از جمله یووه و پاری‌سن‌جرمن قرار گرفته است اما  اجازه جدایی نداشته است. روز گذشته «روزنامه سان» خبر داد که سرانجام اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد با جدایی پوگبا موافقت کرد و به احتمال خیلی زیاد این هافبک فرانسوی در فصل نقل و انتقالات زمستانی شیاطین سرخ را ترک کند.

اظهارات اخیر مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا باعث خشم سولسشایر شد و اظهارات تند او را به دنبال داشت. رایولا از نیمکت نشینی پوگبا در یونایتد ناراحت است و از احتمال زیاد جدایی او در زمستان خبر داد. به این ترتیب جدایی پوگبا بسیار نزدیک شده است. رئال مادرید مشتری جدی این بازیکن فرانسوی است و اگر زیدان در تیم بماند باید شاهد جدایی پیوستن او به کهکشانی‌ها در زمستان باشیم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала