Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط مهم «کیلیان امباپه» برای تمدید با پاری‌سن‌جرمن

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن برای تمدید قرارداد با این باشگاه پاریسی شرط جدیدی گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری‌سن‌جرمن تنها تا سال 2022 اعتبار دارد و طی چند ماه اخیر اخبار زیادی مبنی بر عدم علاقه ستاره فرانسوی برای تمدید با PSG منتشر شده است.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امباپه یونایتد را دوست دارد

از سوی دیگر، علاقه دیرینه رئال مادرید و زین‌الدین زیدان به این بازیکن نیز بیش از پیش باعث نگرانی سران باشگاه فرانسوی شده است. در همین حال، نشریه «آس» اسپانیا خبرداد ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی برای تمدید قراردادش شرط جدیدی گذاشته است. شرط جدید ام باپه برای پاریسی ها این است که حسام عوار ستاره لیون و هموطنش را جذب کنند تا بنیه تیم تقویت شود و برای قهرمانی در اروپا آماده تر شوند.

پیش از این امباپه شرط کرده بود که باید باشگاه برای قهرمانی در اروپا برنامه ریزی راهبردی داشته باشد تا در این تیم بماند. رئال مادرید و لیورپول دو مشتری اصلی این ستاره هستند. ام باپه گزینه اصلی رئال برای تقویت خط حمله اش در فصل آینده است و قرارداد این پدیده فوتبال در سال 2022 به پایان می رسد.

سران باشگاه پاریسی به هیچ وجه دوست ندارد این ستاره خود را از دست دهند به همین خاطر شروط این بازیکن برای تمدید قرارداد را برآورده می کنند. پی‌اس‌جی در فصل گذشته برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала