Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدری جوان حامی خوب مسی در بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدری گونزالس پدیده بارسا در فصل جاری هر باری که در ترکیب اصلی قرار گرفته، نمایش درخشانی در کنار مسی داشته و یکی از بهترین حامیان کاپیتان کاتالان‌ها بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، پدری گونزالس لوپز پدیده 17ساله این فصل بارسلونا در پست هافبک هجومی و اهل تنریف اسپانیاست.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
پدری: در رئال به من گفته شد که ارزش پوشیدن لباس شان را ندارم

هافبک 170 سانتی متری بلوگرانا که سابقه بازی در تیم های لاگونا و لاس پالماس را در کارنامه دارد، زیر نظر رونالد کومان سرمربی هالندی کاتالان‌ها به یکی از مهره های ثابت ترکیب گرانقیمت این تیم تبدیل شده و با ارائه یک فوتبال روبه‌جلو در دل هواداران آبی و اناری خیلی زود جا باز کرده است.

این بازیکن همکار و حامی خوبی برای مسی نیز بوده و در هر بازی که در ترکیب اصلی قرار گرفته، نمایش درخشانی در کنار لئو داشته و یکی از بهترین حامیان کاپیتان کاتالان‌ها بوده است.

پدری جوان تا حالا در پُست‌ هافبک پشت مهاجم بازی کرده و توانسته انتظارات را را برآورده کند. نمایش درخشان او لیونل مسی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده و همکاری بسیار خوبی با این بازیکن داشته است. آن‌ها به خوبی دارند به بازی کنار یکدیگر خو می‌گیرند و پدری هم خوشحال است که می‌تواند از فضایی که مسی بین خطوط به خصوص در سمت چپ زمین به وجود می‌آورد، استفاده کند.

در بازی‌هایی که پدری در زمین حضور داشته، مسی بیشترین پاس‌کاری را با این بازیکن جوان داشته و بسیار راحت در زمین بازی کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала