Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش سولسشر از عملکرد بی‌نظیر ستاره جنجالی شیاطین سرخ

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچستریونایتد از عملکرد فوق‌العادۀ ستاره فرانسوی‌اش در جریان پیروزی برابر شفیلد در دیدار شب گذشته ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله‌گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی مقابل شفیلدیونایتد از پل پوگبا ستاره فرانسوی جنجالی تیمش تقدیر کرد و عملکرد او را استثنایی خواند. این تعریفهای سولسشر بعد از چند هفته جنجالی که پل پوگبا در بیرون از زمین فوتبال تجربه کرده بود در نوع خود جالب توجه بود.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
شفیلدیونایتد 2 - منچستریونایتد 3؛ پیروزی شیاطین سرخ برابر شفیلد بحران‌زده
 سولشر پس از بازی با تقدیر از عملکرد پل پوگبا گفت:«ما تصمیم گرفتیم. البته که از قدرت پوگبا در هوا خبر داریم. نگاه و خلاقیت او مهم است. پل واقعا به کاری که باید در زمین انجام می‌داد واکنش و پاسخ خوبی داد. ما می‌دانستیم که او برای ما مهم خواهد بود. او تقریبا در تمام نبردهای هوایی پیروز شد. او در حال حاضر بسیار آماده است و امشب عملکردی عالی را از خود به نمایش گذاشت».

گلهای یونایتد در این بازی توسط مارکوس راشفورد، دو گل، و آنتونی مارسیال به ثمر رسید و پوگبا علاوه بر نمایش خوبی که در کل بازی داشت پاس گل آنتونی مارسیال را هم در دقیقه 33 به زیبایی فراهم کرد. گلی که دومین گل شیاطین سرخ در این بازی بود.

پوگبا زمینه ساز گل آنتونی مارسیال در ورزشگاه بارمال لین شد تا یونایتد به چهارمین تیم در لیگ انگلیس تبدیل شود که به رکورد 10 پیروزی متوالی دست پیدا کرده است. تنها الکس تلس ( 96 ) تعداد لمس توپ بیشتری نسبت به پوگبا ( 91 ) داشت و این در حالی است که بازیکن تیم ملی فرانسه در 3 نبرد از 6 نبرد هوایی پیروز شد و هشت بار نیز مالکیت توپ را در اختیار گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала