Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ‌کس دوست نداشت دروازه‌بان شود، من در 4 سالگی دروازه‌بان شدم!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه بان بایرن مونیخ می‌گوید او چهار سال داشت که دروازه‌بان شد. آن زمان هیچ کسی دوست نداشت درواز‌ه بان شود.

به گزارش اسپوتنیک، مانوئل نویر هم سال بی‌نظیری را سپری کرد و با عملکرد خیره‌کننده‌اش به‌عنوان کاپیتان و دروازه‌بان به بایرن‌مونیخ کمک کرد تا به سه‌گانه و سوپرجام‌ها برسد.

Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
نویر برنده جایزه بهترین دروازه‌بان اروپا + عکس
نویر که جایزه بهترین دروازه‌بان سال 2020 فیفا را کسب کرده بود، پس از دریافت این جایزه گفت:«این جایزه برایم ارزش زیادی دارد و البته نشانگر قدرت دفاعی بایرن هم هست. افتخار می‌کنم بهترین سنگربان جهان شدم. مقایسه جوایز تیمی و فردی ممکن نیست، چرا که برای من جوایز تیمی برایم ارزش بیشتری دارد و می‌توانم با تیم جشن بگیرم. آن موقع حس خاصی رقم دارد، برای این که همه کنار هم تلاش کرده‌ایم».
نویر در ادامه نکته جالبی را بیان کرد:«در 4 سالگی مجبور شدم درون دروازه بایستم. دروازه‌بان نداشتیم و هیچ‌کس دوست نداشت دروازه‌بان شود. بنابراین من برای این که به‌عنوان آخرین نفر به زمین رسیده بودم، دروازه‌بان شدم. البته کارم را خوب انجام داده و بعد از آن دیگر همیشه درون دروازه بودم».

دروازه‌بان 34 ساله بایرن مونیخ که همراه با این تیم در سال 2020 تمام افتخارات باشگاهی ممکن را کسب کرد، به عنوان بهترین دروازه بان جهان در سال 2020 برگزیده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала