Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه شالکه سرمربی‌اش را اخراج کرد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال شالکه 04 آلمان Футбол. Лига Европы. Матч "Краснодар" - "Шальке 04"
تیم فوتبال شالکه 04 آلمان  Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Шальке 04 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه شالکه شکست‌های پی‌هم مانوئل باوم را پس از هدایت این تیم برکنار کرد تا این باشگاه دومین سرمربی خود را نیز اخراج کرده باشد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه شالکه در پی تداوم نتایج این تیم در فصل جاری اقدام به اخراج مانوئل بائوم کرده است. شالکه پس از شکست 0 - 8 برابر بایرن مونیخ در هفته اول و باخت 1 - 3 برابر وردربرمن در هفته دوم تصمیم گرفت که از باوم روی نیمکت خود استفاده کند تا شرایط را در تیمش بهبود ببخشد.

تیم فوتبال شالکه 04 آلمان  Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Шальке 04 - اسپوتنیک افغانستان
رسمی: سرمربی شالکه اخراج شد

شالکه فصل را با دیوید وگنر آغاز کرد اما پس از شروع فاجعه‌بار تصمیم به برکناری این مربی و استفاده از باوم در راس کادر فنی خود گرفت آنها در حال حاضر با کسب تنها 4 امتیاز در رده آخر جدول رده بندی بوندسلیگا پس از 12 بازی قرار دارند. با این حال باوم نیز نتوانست تغییر خاصی در شرایط شالکه ایجاد کند و با قبول شش شکست و 4 تساوی از سمت خود برکنار شده است.

این باشگاه امیدوار بود که او بتواند به شرایط بد و روندی ضعیف که آغاز شده بود پایان دهد که باعث انجام 18 بازی بدون کسب حتی یک پیروزی شده بود اما این اتفاق رخ نداد و این روند عدم پیروزی به 28 بازی در لیگ رسید. گفته می‌شود هوب استیونز مسئولیت هدایت این تیم را در دو بازی باقی مانده تا پایان 2020 بر عهده خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала