Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند «ایکر کاسیاس» به منتقدان زیدان

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‎بان پیشین رئال مادرید می‎گوید که انتقادات از سرمربی رئال مادرید، در فصل روان منصفانه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق و معروف رئال مادرید در واکنش به منتقدان زین الدین زیدان گفته که او علمکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و انتقادات وارد بر او، غیرمنصفانه است.

رونالدو لوئیز نازاریو - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد شدید رونالدو به فرانس فوتبال؛ زیدان بهترین بازیکن دنیای فوتبال است
اسطوره دروازه‌بانی کهکشانی‌های مادرید صحبت‌هایش این‌گونه بیان داشت:«اجازه دهید از این موضوع شروع کنیم که رئال مادرید همیشه در تیررس انتقادات است. انتقادات از زیدان هم غیرمنصفانه است چون او عملکرد مربی خوبی بوده و او حق باختن دارد. تا به حال سه لیگ قهرمانان و دو لالیگا به دست آورده و عملکرد بسیار خوبی داشته است».
کاسیاس در پایان این گفته‌هایش افزود:«این موضوع در حال حاضر چندان درست نیست چون بحرانی رخ نداده و این موضوع تا پایان رقابت‌ها دلیلی ندارد. بنابراین فکر نمی‌کنم بتوانیم توقع بیشتری از او داشته باشیم».

سرمربی فرانسوی فصل گذشته یک  قهرمانی دیگر برای رئال مادرید به ارمغان آورد و این در حالی است که پیش از این سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک قهرمانی در لالیگا نیز به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کرده بود.

با این حال مدافع عنوان قهرمانی در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی را به نمایش گذاشته است. همین باعث شد که شبهاتی درباره عملکرد زیدان روی نیمکت این تیم مطرح شود. کاسیاس باور دارد که آنها فرد درستی را در راس کادر فنی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала