Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک فلورنتینو پرز به راموس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید تا کنون قراردادش را تمدید نشده ولی امروز نامی از او در مجمع اعضای برده شد تا وی در آستانه تمدید قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید این یکشنبه در مجمع اعضای باشگاه در مورد سرخیو راموس و آرزویش برای رسیدن به موفقیت با چنین بازیکنانی صحبت کرد.

این می‌تواند به منزله سر زدن به کاپیتانی باشد که قراردادش در 30 جون 2021 به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و حتی می‌تواند او یک قطعه اصلی و ضروری برای لوس بلانکوس باشد.

پرز به اعضای باشگاه گفت: "ما هنوز به این تیم اعتماد داریم تا با بازیکنانی مانند کاپیتان‌اش سرخیو راموس که به تازگی برای یازدهمین بار به عنوان عضو تیم رویایی سال انتخاب شده، به دستاوردهای خوبی برسیم. فصل گذشته آنها به همراه [لوکا] مودریچ ، [ادن] هازارد و مارسلو عناوینی با ارزش‌های تاریخ باشگاه ما مانند شجاعت، احترام و سخت کوشی را به دست آوردند. گرسنگی برای کسب عناوین یکسان است و به همین دلیل بیشتر می‌خواهیم."

پرز همچنین از زین الدین زیدان که برخی برای شروع این فصل به طور جدی مورد سوال قرار داده‌بودند تمجید کرد.

پرز گفت: "این تیم بخشی از تاریخ است. زین الدین زیدان پیشگام شد و اکنون عنوان مربیگری رئال مادرید را در اختیار دارد. او برای ما به عنوان مربی و بازیکن یک الگو است."

پرز در طی سخنرانی خود ضمن دفاع از رئال مادرید در بحران مالی مانند بارسلونا از مدل مدیریتی باشگاه نیز دفاع کرد.

وی گفت: "ما الگویی را به كار برده‌ایم كه برای ما موفقیت ایجاد كرده است. [تاكفوسا] كوبو به صورت قرضی به زمین رفته، در حالی‌كه [دنی] سبایوس نیز به آرسنال، راینیر به بورسیا دورتموند، براهیم به آث میلان و [بورخا] مایورال به رُم رفته اند. این اساسی است، درست مثل کسانی که در این فصل پیوستند. ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان همان چیزی است که در سال‌های اخیر برای ما موفقیت ایجاد کرده است.

پرز افزود: "بسیاری از بازیکنان به عنوان یک جوان وارد رئال مادرید شده‌اند، زیرا راموس 19 ساله، [رافائل] واران 18 ساله، کاسمیرو و [کریم] بنزما 21 ساله بودند. سپس ناچو هشت ساله بود یا [دنی] کارواخال 11 ساله بود که به این تیم آمدند. برنامه ریزی‌های ما عناوینی را به ارمغان آورده و این بدان معنی است که در این زمان می‌توانیم آرام باشیم."

رییس پرافتخار رئال اضافه کرد: "ما از مدل اقتصادی سانتیاگو برنابئو پیروی کرده‌ایم و کار مدیر کل ما خوزه آنخل سانچز در همه اینها اساسی بوده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала