Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رومنیگه عامل انتقال آلابا به رئال مادرید؟

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت خارج شدن دیوید آلابا از قرارداد، وی‌ احتمال داده می‌شود که راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیوید آلابا هدف رئال مادرید، در تابستان از قرارداد در بایرن مونیخ خارج می‌شود و همانطور که همه چیز ادامه دارد در سال جدید آزاد است و می‌تواند با سایر باشگاه‌ها صحبت کند.

دیوید آلابا همچنان قادر به توافق در مورد تمدید قراردادش با بایرن است که قرار است در پایان فصل منقضی شود و از 1 جنوری او آزاد خواهد بود.

رئال مادرید چشم به توافق آلابا در نقل و انتقالات رایگان دارد

احتمال جذب آلابا در انتقال آزاد در تابستان سال آینده چیزی است که روسای رئال مادرید دیر زمانی‌است که علاقمند جذب ستاره اتریشی است که می‌تواند در خط دفاعی و هافبک بازی کند.

در بحبوحه صحبت از انتقال آلابا به استادیو سانتیاگو برنابئو، کارل-هاینتس رومنیگه مدیرعامل بایرن می‌گوید که وی مطمئن نیست که مذاکرات این بازیکن 28 ساله و باشگاه بوندس لیگایی از سر گرفته شود.

رومنیگه آخر هفته به برنامه تلویزیونی آلمانی Doppelpass گفت: "بایرن همه تلاش‌های خود را انجام داده تا به توافق برسد. ما گفتگوهای زیادی داشته‌ایم اما می‌خواهیم پاسخی از او تا پایان ماه اکتبر داشته باشیم. این اتفاق نیفتاد و من نمی‌دانم که آیا ما دوباره مذاکرات را شروع خواهیم کرد یا خیر. چیزی که می‌خواهم روشن کنم این است که پیشنهاد ما بیانگر میزان علاقه شدیدی است که ما نسبت به او داریم. اما او آن را قبول نکرد."

رومنیگه در مورد احتمال پیوستن آلابا به مادرید گفت: "من از شایعات چیزی نمی‌دانم. او از اول جنوری آزاد است تا با هر کسی که بخواهد مذاکره کند."

 

آلابا با بایرن دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

از زمان اولین بازی خود در سال 2010 برای بایرن، آلابا 404 بار بازی کرده و 32 گل برای بایرن به ثمر رسانده و 9 عنوان قهرمانی در بوندس لیگا و دو لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала