Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساسولو 1 – میلان 2؛ برتری روسونری در شب رکورد شکنی رافائل

© AP Photo / Antonio Calanniآث میلان
آث میلان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال آ ث میلان در زمین حریف‌اش ساسولو به برتری شیرین دو گله دست یافت تا در صدر بماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال ساسولو و آ ث میلان در هفته سیزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا امشب از ساعت 18:30 به وقت کابل به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب 2-1 به سود روسونری به پایان رسید.

این بازی در همان ابتدای کار برای میزبان شوک آور بود زیرا رافائل لیائو در ثانیه 6.2 با شروع بازی از میانه میدان، روی پاس زیبای چاهان اوغلو دروازه این تیم را گشود تا ضمن گل‌زنی، رکورد تاریخ سری آ را به عنوان سریع ترین گل به نامش ثبت نماید.

در ادامه الکسی سلماکر با پاس تئو هرناندز در دقیقه 26 توانست حساب کار را 2-0 نماید در حالی‌که پیش از آن ضربه چاهان اوغلو پس از دخالت VAR پذیرفته نشد و نیمه اول با برتری روسونری به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی تیم میزبان بیشتر تلاش کرد تا به گل برسد ولی درخشش خط دفاعی مهمان سبب شد تا گلی به ثمر نرسد ولی در دقیقه 89 بازی براردی توانست تنها گل ساسولو را رقم بزند ولی کارساز نبود زیرا نتوانست مانع شکست تیم‌اش شود.

سرانجام میلان با نتیجه 2-1 به برتری رسید و 31 امتیازی شد تا همچنان در صدر بماند.

در دیگر بازی تیم اینتر با حساب 2-1 اسپزیا را شکست داد که اشرف حکیمی در دقیقه 51 و روملو لوکاکو در دقیقه 71 (پنالتی) موفق به گل‌زنی شد و پس از میلان با 30 امتیاز در رده دوم ایستاد.

 

نتایج سایر بازی‌های امشب:

تورینیو 1 بولونیا 1

بنووینتو 2 جنوا 0

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала