Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی سلتیک در جام حذفی اسکاتلند پس از ضیافت پنالتی‌ها + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال سلتیک Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "Селтик"
تیم فوتبال سلتیک   Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Селтик - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال سلتیک دیدار نهایی جام حذفی اسکاتلند را برابر "هارت آف میدلوتیان" به برتری رسید تا قهرمان شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی اسکاتلند میان دو تیم سلتیک و "هارت آف میدلوتیان" در ورزشگاه "همپدن پارک" (شهر گلاسکو) برگزار گردید که سرانجام تیم سبزپوشان سلتیک در ضربات پنالتی به برتری 4-3 دست یافت و به جام قهرمانی بوسه زد.

این بازی در 90 دقیقه زمان معمولی و نیز 30 دقیقه وقت‌های اضافه با حساب 3-3 پیگری شد تا قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شود. کریستیس (19)، ادوارد (پنالتی 29) و گریفیتس (105) گل‌زنان سلتیک بودند و سه گل "هارت" نیز توسط بویس (48)، گینکسلی (67) و گینیلی (111) به ثمر رسید.

در نهایت طی ضربات پنالتی گریفیتس، مک‌گریگور، جانستون و آجر پنالتی‌های سلتیک را گل کردند و تنها کریستیس ضربه‌اش را از دست داد اما در سوی مقابل، پنالتی‌های نایسمیتس، اسمیت، لی به گل بدل شد و گینگسلی و ویگتون ضربات شان را به هدر دادند تا تیم سلتیک با حساب 4-3 در ضربات پنالتی کسب برتری نماید و به جام قهرمانی برسد.

این چهلمین جام قهرمانی سلتیک در جام حذفی اسکاتلند به شمار می‌رود، در حالی‌که این تیم 51 جام قهرمانی لیگ اسکاتلند، 19 لیگ کاپ را به عنوان تیم پرافتخار در اختیار دارد. البته این چهارمین جام متوالی این تیم طی 4 سال اخیر بود که سلتیک کسب می‌کرد.

بازیکنان این تیم در سال‌های 2017، 2018، 2019 و 2020 این جام را بالای سر برده هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала