Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 6 لیدز 2؛ خشم شیاطین سرخ لیدز را بلعید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مک تامینی بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
مک تامینی بازیکن منچستریونایتد   Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در یک بازی خانگی با درخشش برنو فرناندز حریف‌اش لیدزیونایتد را گلباران کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در چهاردهمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال جزیره تیم فوتبال منچستریونایتد از لیدزیونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبانی کرد و سرانجام به برتری 6-2 دست یافت.

در این دیدار که شیاطین سرخ تیم برتر میدان بودند، مک‌تومینای در دقیقه 2 و 3، برونو فرناندز در دقیقه 20، لیندلوف در دقیقه 37 چهار گل را در نیمه اول برای من‌یونایتد به ثمر رساندند و تنها گل لیدز را کوپر در دقیقه 41 رقم زد و تیم اوله‌گونار 4-1 پیروز به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم (47) مارسیال یک موقعیت طلایی را از دست داد و در دقیقه 51 نیز دخیا به زیبایی دروازه خود را نجات داد. ولی در دقیقه 66 دانیل جیمز گل پنجم را به ثبت رساند. در ادامه کار و در دقیقه 70 یک ضربه پنالتی به نفع میزبان گرفته شد که آنرا برونو فرناندس به گل ششم یونایتد بدل کرد. سه دقیقه بعد دالاس به نفع لیدز دروازه دخیا را باز کرد و بازی 6-2 شد. در حالی‌که ضربه فرد در دقیقه 87 مردود اعلام شد، ولی در ادامه کار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همین نتیجه پایان یافت.

منچستریونایتد با برتری امشب 26 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید در حالی‌که لیدز با 17 امتیاز در جایگاه 14 باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала