Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه، پوگبا؛ رئال هر دو را می‌خواهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه و پوگبا Russia World Cup Trophy
امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید دوست دارد در تابستان پیش رو کیلیان امباپه و پل پوگبا را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در چند وقت اخیر پی‌اس‌جی با بزرگترین نام‌های فوتبال اروپا پیوند خورده است. در تابستان امسال زمانی که جدایی از یوونتوس پس از حذف بانوی پیر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیک لیون گزینه‌ای بود که کریستیانو رونالدو با لباسPSG  به زمین برود. در واقع نماینده او خورخه مندس و مدیر ورزشی پاریس لئوناردو، در این زمینه گفتند که حتی در این باره گفتگو نموده‌اند. فقط چند روز بعد سرتاسر رسانه‌ها پر از خبر لیونل مسی بود که با ارسال بوروفاکس به رهبران بارسا اطلاع داد که قصد دارد بند جدایی‌اش را فعال کند که به او اجازه می‌دهد از این تیم به گونه آزاد جدا شود. از زمان اظهارات نیمار به ESPN، ستاره آرجانتینی در پی پیروزی  پیروزیPSG  در اولدترافورد برابر منچستر یونایتد، سریال مسی دوباره آغاز شد و پی‌اس‌جی مرتبا توسط رسانه‌ها و نامزدهای ریاست باشگاه کاتالان اعلام می‌شود به عنوان یک مقصد واقعی برای لیونل مسی خواهد بود. اما در این بین پی‌اس‌جی اخیراً با نام پل پوگبا نیز پیوند خورده است!

رئال مادرید چگونه قصد دارد با امباپه و پوگبا پیوند بزند؟

در واقع مینو رایولا اخیراً از طریق مصاحبه با توتواسپورت نشان داد که پل پوگبا دیگر در منچستر یونایتد خوشحال نیست و ماجراجویی او در اولدترافورد پایان یافته هرچند قرارداد ستاره فرانسوی تا جون 2022 اعتبار دارد. طبق اطلاعاتی که گیلم بالاگو روزنامه نگار اسپورت در ستون  ازگیلم بپرسید"، PSG یکی از معدود تیم‌هایی است که می‌تواند پوگبا را در هفته‌ها یا ماه‌های آینده به خدمت بگیرد. با این حال گفته می‌شود رئال مادرید در حال بررسی اولویت تست در PSG و یوونتوس است. چگونه؟ به گفته منابع آگاه به این موضوع کیلیان امباپه 90min روز یکشنبه گزارش کرد که برنامه رئال مادرید این است که قرارداد را با پیشنهاد انتقال سرسام آور به PSG در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده به پایان برساند. استراتژی‌ای که به مدیران رئال مادرید اجازه می‌دهد سایر موارد را بررسی و شاید تکمیل کنند. این مسئله در مورد پل پوگبا و ادواردو کاماوینگا وجود دارد. علاوه بر این زین الدین زیدان قبلاً با فلورنتینو پرز صحبت کرده تا به رئیس اطلاع دهد که باید برای جذب پوگبا که می‌خواهد جنگ خوبی برای او داشته باشد، پس انداز نماید.

 

پوگبا، بازیکنی که همه او را می‌خواهند

به اساس گزارش 90min، رئال مادرید نباید تنها باشگاهی باشد که شانس خود را با پل پوگبا امتحان کند. یوونتوس و پی‌اس‌جی نیز در این عملیات حرفی برای گفتن دارند. اگر منابع مالی رئال به اتمام نرسیده بود که می‌توانست با عملیات امباپه به شدت آسیب ببیند، رئال مادرید برای تأمین مجدد وجوه خود و به خصوص آوردن پل پوگبا به فکر کوچک سازی تیم خود است. 90min  خبر می‌دهد که تونی کروس، لوکا مودریچ، مارسلو، ایسکو آلارکون یا حتی ادن هازارد می‌توانند باشگاه را ترک کنند و در نتیجه فهرست پرداخت دستمزد آزادتر می‌شود. گفته می‌شود زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز با هم همکاری می‌کنند تا برنامه حمله رئال مادرید را برای تابستان آینده نهایی کنند. بنابراین PSG برای  امباپه و پوگبا هشدار جدی را در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала