Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ مسی به پیام پله: از راه دور شما را در آغوش می‌گیرم!

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا از تمجید اسطوره فوتبال برازیل تشکر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پله اسطوره فوتبال برازیل شب گذشته رسیدن لیونل مسی به رکورد گلزنی او در یک باشگاه را به ستاره آرژانتینی تبریک گفت.

Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پله به مسی: به خاطر این رکورد و دورانت در بارسا برایت تبریک میگویم!+عکس

حالا نیز لیونل مسی از پله تشکر کرد و با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:«از صحبت‌های شما متشکرم، خوشحالم که این سخنان را شخص بزرگی مثل شما گفته است. از راه دور شما را در آغوش می‌گیرم».

اسطوره فوتبال برازیل رسیدن لیونل مسی به رکورد گلزنی او در یک باشگاه را به ستاره آرجنتینی تبریک گفت. پله با تبریک به مسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«وقتی قلب انسان مملو از عشق باشد عوض کردن مسیر دشوار می‌شود. من هم مثل تو می دانم عشق ورزیدن به پوشیدن هر روزه یک پیراهن چه معنایی دارد. من نیز می دانم هیچ جا خانه خود آدم نمی شود».

مسی در جریان دیدار مقابل والنسیا یک رکورد دیگر نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرد. لیونل مسی دیشب و در دقایق پایانی نیمه اول دیدار با والنسیا موفق به گلزنی شده و با رکورد پله به عنوان بیشترین گل زده برای یک باشگاه برابری کرد. بدین ترتیب لیونل مسی توانسته 643 گل در 745 بازی در لباس بارسا به ثمر رسانده و با رکورد پله در سانتوس با زدن 643 گل در 757 مسابقه برابری کند.

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала