Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مایکل آرتتا در آستانۀ اخراج از آرسنال

© REUTERS / John Sibley / Action Images Главный тренер клуба «Арсенал» Микель Артета
 Главный тренер клуба «Арсенал» Микель Артета - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال برکناری میکل آرتتا از سرمربیگری آرسنال افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایجی که میکل آرتتا با آرسنال در لیگ برتر انگلیس گرفته بسیار ضعیف بوده و توپچی‌ها با کسب 14 امتیاز از 14 دیدار در رده پانزدهم حضور دارند و خطر سقوط از لیگ برتر جزیره را حس می‌کنند.

اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
آرتتا به فکر بازگرداندن ستاره نفرین شده به ترکیب توپچی ها

نشریه «دِیلی میرر» فاش کرد میکل آرتتا با بحران عمیقی مواجه شده و شرایط ناامیدکننده‌ای را سپری می‌کند. بازیکنان تیم نتوانستند خواسته‌های او را درون زمین اجرایی کنند و بین دو نیمه هم در رختکن تیم بازیکنان نسبت به عملکرد یکدیگر معترض هستند. ادامه این روند جدایی سرمربی اسپانیایی را از آرسنال به همراه دارد.

با این حال گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که باشگاه آرسنال قصد دارد به بهترین شکل ممکن در جنوری از میکل آرتتا حمایت کند و یکی از اقدامات در این راستا تقویت خط هافبک این تیم است؛ تا جایی که گفته می شود باشگاه لندنی قصد دارد ایسکو، هافبک نیمکت‌نشین رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

روند نتایج ضعیف آرسنال در این فصل لیگ برتر انگلیس ادامه یافت و این تیم در دیدار برابر اورتون نیز با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. با این نتیجه آرسنال از 14 بازی اول خود در لیگ برتر انگلیس تنها 14 امتیاز کسب کرده است که بدترین نتیجه ممکن در نیم قرن گذشته است.

آرسنال در بازی بعدی خود باید در جام اتحادیه انگلیس به دیدار منچسترسیتی برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала