Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 1 یورو هم در خزانه‌اش ندارد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بحران اقتصادی در باشگاه بارسلونا بیش از هر زمانی جدی‌تر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «اسپورت» اسپانیا خبر داده که وضعیت مالی باشگاه بارسلونا بحرانی‌تر از هر زمانی است. پرداخت حقوق بلند به بازیکنان و خریدهای غیر منتطقی، از عوامل اساسی این بحران محسوب می‌شود.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد نامزد ریاست بارسا به دستمزد هنگفت مسی

آلبرت سائز، خبرنگار اسپورت در بخش دیگری از این گزارش همچنان گفته که باشگاه بارسلونا حتا 1 یورو هم در خزانه‌اش ندارد. ما آنقدر بزرگ شده ایم که حقیقت ها را بیان کنیم. نامزد های ریاست باشگاه بارسلونا سخت ترین کار در تاریخ باشگاه را در پیش دارند.

در ماه های اخیر بازیکنان چند مرتبه مجبور به کاهش دستمزد های خود شده اند و حالا برای همه روشن شده که تیم مشکلات اقتصادی بسیار بزرگی دارد. در همین حال، امیلی روساد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید پرداخت حقوق نجومی لیونل مسی به باشگاه بارسلونا فشار می‌آورد و اگر او رئیس آبی‌و‌اناری‌ها شود سعی خواهد کرد که کاپیتان آرجنتینی را با کاهش حقوق به ماندن در نوکمپ راضی کند.

مسی در ابتدای سال جاری از سوی نشریه اکیپ فرانسه با حقوقی معادل 8.2 میلیون یورو در ماه به‌عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان معرفی شد، اما به نظر می‌رسد که ضررهای مالی باشگاه طی یک سال اخیر پرداخت این رقم را برای کاتالان‌ها سخت کرده است. انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روز 24 ژانویه 2021 برگزار می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала