Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت مودریچ در دیدار بعدی رئال مادرید

© REUTERS / Susana Veraلوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي "برشلونة"، ليونيل ميسي، مباراة "برشلونة وريال مدريد"، 27 فبراير/ شباط 2019
لوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي برشلونة، ليونيل ميسي، مباراة برشلونة وريال مدريد، 27 فبراير/ شباط 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید، در دیدار برابر گرانادا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ در دیدار برابر ایبار که یک‌شنبه شب با نتیجه 3-1 به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید، نمایش درخشانی داشت و گُل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند. این بازیکن اما با حادثه تلخی زمین بازی را ترک کرد و در دقیقه 72 مصدوم و با فده والورده تعویض شد.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید   Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
مودریچ مصدوم شد؛ غیبت احتمالی هافبک رئال در دو دیدار بعدی

مصدومیت این بازیکن زیاد جدی به نظر نمی‌رسید اما در تمرینات امروز غایب بود و به نظر می‌رسد که دیدار برابر گرانادا را از دست خواهد داد.

نبود این بازیکن که پس از بازی با سویا در 5 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و این تیم 5 پیروزی کسب کرده، می‌تواند برای کهکشانی‌ها دشوار تمام شود زیرا او یکی از مهره‌های کلیدی برای زیدان در این فصل بوده است.

رئال مادرید چهارشنبه شب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان گرانادا است و برابر این تیم ششم جدولی دیدار دشواری در پیش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала