Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروج از بحران با 12 بازیکن؛ مهره‌های مورد اعتماد زیدان چه کسانی اند؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان در 5 بازی آخر از 12 بازیکن در ترکیب استفاده کرده و به نظر می‌رسد که این سرمربی فرانسوی بیشترین اعتماد را به این بازیکنان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در 5 بازی آخر، 5 پیروزی کسب کرده و زین‌الدین زیدان که قبل از این در آستانه اخراج قرار داشت، بار دیگر جایگاه خود را مستحکم کرده و دیگر خبری از بحران و خروج نیست.

لوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي برشلونة، ليونيل ميسي، مباراة برشلونة وريال مدريد، 27 فبراير/ شباط 2019 - اسپوتنیک افغانستان
غیبت مودریچ در دیدار بعدی رئال مادرید

این پیروزی‌ها توسط بازیکنان به دست آمده که زیدان به آن‌ها بیشترین اعتماد را داشته و 93.6 درصد از تمام بازی‌های این فصل رئال را بازی کرده‌اند.

بازیکنان درجه یک و مورد اعتماد زیدان، بازیکنانی چون کورتوا، واران، مندی، ‌تونی کروس، کریم بنزما، لوکاس وازکز، لوکا مودریچ، سرخیو راموس، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور،‌ دنی کارواخال و‌ رودریگو گوئس هستند که رئال را از بحران به سلامت بیرون آوردند.

در این میان این 12 بازیکن، 4 بازیکن دیگر از جمله بازیکنانی اند که در 5 بازی آخر تمامی دقایق را بازی کرده اند و هسته اصلی ترکیب ثابت زیدان بوده اند.

این بازیکنان کورتوا، مندی، واران، کوروس و بنزما اند که درخشش بی‌نظیری نیز در 5 بازی آخر داشته اند.

به نظر می‌رسد که این بازیکنان در زمستان باشگاه را ترک نخواهند کرد اما سایر بازیکنان را خطر جدی تهدید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала