Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما پس از دریافت جایزه دی‌استفانو: قرار گرفتن در کنار رونالدو و مسی افتخار است

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيما مهاجم نادي ريال مدريد الإسباني
كريم بنزيما مهاجم نادي ريال مدريد الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لالیگا، رسیدن به این عنوان و قرار گرفتن در کنار مسی و رونالدو در تاریخ لیگ داخلی اسپانیا را افتخار بزرگ عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جایزه آلفردو دی استفانو، جایزۀ است که توسط روزنامهٔ ورزشی مارکا، به بهترین بازیکن فصل لالیگا اهدا می‌گردد.

Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان
جوایز مارکا به بهترین‌های فصل گذشتۀ لالیگا داده شد؛ هفتمین تندیس پیچیچی در دستان مسی + عکس

این جایزه در فصل 2019-2020، به کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید تعلق گرفت زیرا او در رسیدن رئال به عنوان قهرمانی لالیگا زحمات فراوانی متقبل شد و درخشش بی‌نظیری داشت.

این بازیکن که ساعاتی قبل جایزه‌اش را دریافت کرد، با خبرنگاران در مورد این جایزه صحبت و رسیدن به این عنوان و قرار گرفتن در کنار مسی و رونالدو در تاریخ لیگ داخلی اسپانیا را افتخار بزرگ عنوان کرد.

او در این مورد گفت:" این جایزه معنی زیادی دارد. من احساس غرور می‌کنم و بسیار خوشحالم. این پاداش کار من در این باشگاه از سال 2009 است و همانطور که می‌گویم ، بدون شک بسیار راضی‌ام".
بنزما در مورد این که بدست آوردن جایزۀ که سال‌ها مسی و رونالدو آن را برنده شده اند، چه حسی دارد چنین گفت:" مسی و رونالدو چیز دیگری هستند. آن‌ها جوایز فردی زیادی را به دست آورده‌اند و برای من افتخار است که پس از آن‌ها این جایزه را کسب می‌کنم. این جایزه تنها به من تعلق ندارد و بازیکنانی چون راموس که زحمات زیادی کشیده اند، در این جایزه سهیم اند".

بنزما فصل گذشته 21 گُل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند و بازی‌های خوب او سبب شد تا دست بارسلونا از جام کوتاه بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала