Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیونل مسی با چهره شاداب در تمرینات بارسلونا + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصاویری که از فوق ستاره بارسلونا منتشر شده، نشان می‌دهد که او با روحیۀ خوبی به تمرینات آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، در این فصل به نظر می‌رسد که لیونل مسی همان لیونل مسی همیشگی نیست چرا که هم آمارش دچار افت شده و هم نتایج بارسلونا در حد انتظار نبوده است.

Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ مسی به پیام پله: از راه دور شما را در آغوش می‌گیرم!

گفته می‌شد که او در بارسلونا خوشحال نیست، چرا که او می‌خواسته در تابستان گذشته از بارسلونا برود اما موفق به انجام این کار نشده است و تصمیمش مبنی به ماندن در بارسلونا از روی اجبار بوده است اما اکنون چهره‌ی مسی در تمرینات بارسلونا نشان می‌دهد که او شاداب است و به نظر می‌رسد که روحیه‌ی خوبی دارد.

 بارسلونا در حال حاضر در لالیگا شرایط خوبی ندارد، آبی و اناری پوشان در بازی قبلی خود مقابل والنسیا در ورزشگاه نیوکمپ 2 امتیاز از دست دادند. تنها نکته‌ی مثبت بارسلونا در آن بازی گلزنی لیونل مسی و رسیدن به رکورد پله به عنوان بیشترین تعداد گلِ زده برای یک تیم بود. به نظر می‌رسد که لئو مسی پس از رسیدن به این رکورد، از نظر روحی شرایط خوبی را بدست آورده است.

بارسلونا در بازی بعدی خود در لالیگا با رئال وایادولید روبرو خواهد شد و باید دید که در این بازی عملکردشان به چه شکل خواهد بود. بارسلونا در این بازی میهمان است و لئو مسی پس از دریافت جایزه بهترین گلزن لالیگا در فصل 2019/20 پا به این مسابقه می‌گذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала