Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد ریاست بارسلونا: VAR به سود رئال رئال مادرید است

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد ریاست در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با انتقاد از داور ویدیویی در بازی رئال برابر ایبار انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا نامزد ریاست بارسلونا در روز جمعه اعلام نامزدی کرد و حالا در مورد مسائل مختلف صحبت هایی انجام داده است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
صحبت‌های لاپورتا در مورد نصب بنر جنجالی در 200 متری برنابئو

حالا که در فاصله یک ماه تا انتخابات ریاست بارسلونا رقابت بسیار داغ است و نامزدهای انتخاباتی تلاش می‌کنند که با بحث‌های جذاب نظرات را جلب کنند و رای بیشتری را در میان هواداران به دست بیاورند. لاپورتا در مورد تصمیم داور ویدیویی بازی رئال مادرید – ایبار گفت:

«از نظر من پنالتی راموس واضح بود. همه دیدیم و ناراحت می شویم که برای دیگر تیم ها این گونه قضاوت می کنند. شگفت زده شدم. داور ویدیویی را دوست ندارم، هویت بازی فوتبال را خراب می کند.خوشم نمی آید که خوشحالی های گل تقسیم شود. تلاش می کنم که با مسئولان داور ویدیوی و رئیس فدراسیون در این باره صحبت کنم».
لاپورتا در ادامه همچنان در این باره گفت:«این حس را دارم که داور ویدیویی به سود رئال مادرید قضاوت می کند. در لالیگای پارسال تصمیم ها به سود رئال مادرید بود. لالیگای قرنطینه شرم آور بود. اتفاق بازی دیروز هم خجالت آور بود. مشخص است که داوران به آنها سود می رسانند».

در بازی یک شبنه شب رئال مادرید و ایبار در دقیقه 80 یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رئال رخ داد که در آن توپ به دستان راموس برخورد کرد. داور بازی، خوزه لوئيس مونوئرا اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت اما بازیکنان تیم ایبار به شدت به این مسئله انتقاد داشتند. کارشناس داوری مارکا اما آنرا پنالتی می‌داند.

گفتنی است در حال حاضر رئال مادرید توانست با این برد با اتلتیکوی رده اولی هم امتیاز شود اما با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گیرد. رئال ۲ بازی از اتلتیکوی صدر جدولی بیشتر و یک بازی از سوسیه‌داد رده سومی کمتر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала