Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند «لیونل مسی» از غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها

© AP Photo / Daniel TejedorЛионель Месси во время матча "Кордова" - "Барселона"
Лионель Месси во время матча Кордова - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا از غیبت تماشاگران در مسابقات فوتبال انتقاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد. خالی بودن ورزشگاه‌ها از کیفیت رقابت‌ها کم کرده و مسابقات شور و حرارت سابق را ندارند.

Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان
جوایز مارکا به بهترین‌های فصل گذشتۀ لالیگا داده شد؛ هفتمین تندیس پیچیچی در دستان مسی + عکس
مسی در پاسخ این پرسش که 9  ماه از بازی در ورزشگاه‌های خالی می گذرد و آیا بازی بدون حضور هواداران برای او دشوار است، گفت:«بازی کردن بدون هواداران وحشتناک است. اصلاً حس خوبی نیست. بازی بدون تماشاگران شبیه به جلسات تمرینی است. دیدن ورزشگاه‌های خالی واقعا سخت است و بازیکنان هیچ انگیزه‌ای برای بازی ندارند».
فوق ستاره کاتالانی‌ها در ادامه گفت:«حریف هر که باشد بردن او در این شرایط سخت می‌شود. ویروس کرونا باعث شده فوتبال به شدت تغییر کند و البته بدتر بشود. ما این را در بازی‌ها می‌بینیم. امیدوارم بعد از تمام شدن این بلا دوباره بتوانیم شاهد حضور هوادار در استادیوم باشیم و شرایط به حالت نرمال برگردد».

مسی که دیروز این جایزه را برای هفتمین بار دریافت کرد از این نظر به رکوردی خارق العاده رسید چرا که تا کنون هیچ ستاره‌ای در تاریخ لالیگا موفق نشده هفت بار جایزه پیچیچی را به خود اختصاص دهد. مسی فصل گذشته در لالیگا 25 گل به ثمر رساند و با چهار گل بیشتر از نزدیک ترین رقیبش کریم بنزما توانست آقای گل این لیگ شده و جایزه پیچیچی را به خود اختصاص دهد.

پیش از شیوع ویروس کرونا، بارسلونا صدرنشین فصل گذشته لالیگا بود، اما پس از اینکه هیچ تماشاگری در ورزشگاه نیوکمپ حضور حاضر، از کیفیت دیدار‌های این تیم کاسته شد و در نهایت رئال مادرید قهرمان لالیگا شد. آبی و اناری پوشان در این فصل عملکرد خوبی نداشتند و در حال حاضر با کسب 21 امتیاز در رده پنجم لالیگا قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала