Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: جوایز و افتخارات تیمی مهم‌تر از افتخارات فردی است

© Lee SmithThibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga
Thibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان رئال مادرید پس از دریافت جایزه زامورا اعلام کرده امیدوار است بار دیگر تیمش قهرمان شود و هم برنده جایزه شود.

به گزارش اسپوتنیک، تیبو کورتوا برنده جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه‌بان لالیگا گفت می‌خواهد یک بار دیگر این جایزه را به همراه قهرمانی در لالیگا جشن بگیرد.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
جایزه بهترین سرمربی فصل لالیگا به زیدان رسید + عکس
او پس از دریافت جایزه زامورا به مارکا گفته:«هر جایزه‌ای ارزش دارد و زیباست. برای نمایش فصل گذشته‌ام ارزش زیادی قائلیم زیرا اولین فصل من در مادرید بود و زیرا لالیگا را برنده شدیم اما جوایز این چنینین برای من ارزش زیادی دارد. برای یک دروازه‌بان خوب است که تیمش در بازی‌ها برنده شود زیرا ما در پستی قرار داریم که اشتباهات‌مان روی تیم تاثیر می‌گذارند»
کورتوا در ادامه با امیدواری به کسب قهرمانی و جوایز بیشتر گفت:«اگر تیم را نجات دهیم یا کمک کنیم تیم برنده شود اتفاق خوبی رخ داده. دروازه‌بان‌ها مهم هستند. خوشبختانه توانستم این جایزه را برنده شوم اما نکته مهم این است که برای فتح لیگ بجنگیم. اگر به ثبت کلین‌شیت‌ها ادامه دهم کار خوبی انجام داده‌ایم همان طور که اخیرا این کار را کرده‌ایم. باید همچنان به این روند ادامه دهیم و قهرمان لالیگا شویم و البته جایزه زامورا را برنده شوم».

کورتوا فصل گذشته بیشتر از هر دروازه بان دیگری کلین شیت به نام خود ثبت کرد و در نهایت به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل انتخاب شد. کورتوا پیشتر هم جایزه زامورا، که هر ساله به بهترین دروازه‌بان لالیگا اهدا می‌شود، را با پیراهن اتلتیکو مادرید بدست آورده است. او دو بار با پیراهن اتلتیکو فاتح جایزه زامورا شده بود و این سومین جایزه او است.

کورتوا در ابتدای حضورش در رئال مادرید با مشکلاتی مواجه بود اما هر روز بیشتر از قبل پیشرفت کرد و حالا به یکی از بهترین مهره‌ها تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала