Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: مسی در بارسا خوشحال است

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر وایادولید و رسیدن مسی به رکورد پله، مدعی شد که کاپیتانش در این باشگاه خوشحال است و به رکوردشکنی خودش ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز بارسلونا در ورزشگاه خوزه زوریلا مهمان وایادولید بود و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به برتری رسید.

Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وایادولید 0-بارسلونا 3؛ آسان و بی دردسر با چاشنیِ زدنِ رکورد پله توسط مسی

در این دیدار لنگلت، برایت‌ویت و لئو مسی برای کاتالان‌ها موفق به گُلزنی شدند و کاپیتان بارسا موفق شد با زدن گل شماره 644 خود، رکورد تاریخی در زمینه تعداد گل برای یک تیم باشگاهی در تاریخ فوتبال را شکست و از رکورد 643 گل پله برای سانتوس عبور کرد.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در پایان بازی و پس از رکوردشکنی کاپیتان تیمش، به تمجید از او پرداخت و مدعی شد که این بازیکن در باشگاه خوشحال است.

او به خبرنگاران گفت:" من اخیراً بارها گفته‌ام، لئو خوشحال به نظر می‌رسد. او برای نحوه بازی ما بسیار مهم است. و این نشان می‌دهد که او در کنار بازیکنان باهوشی در رضایت کامل به رکوردشکنی ادامه خواهد داد".

این در حالی‌ست که اخیراً خود مسی نیز در گفت‌وگویی از تغییر شرایطش خبر داد و مدعی شد که در تابستان خوشحال نبود اما حالا در این تیم بسیار شاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала