Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا یا کاماوینگا؟ زیدان در دوراهی انتخابِ تجربه و نیروی جوانی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید باید از میان پوگبا و کاماوینگا، یکی را انتخاب کند تا مدیران این باشگاه شرایط جذب او را فراهم کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تابستان 2019 سخت در تلاش برای جذب پل پوگبا بود و زیدان از مدیران این باشگاه خواسته بود تا این بازیکن را به برنابئو بیاورند.

امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان
امباپه، پوگبا؛ رئال هر دو را می‌خواهد

مقاومت منچستریونایند در برابر پیشنهادات رئال و خواست‌های پوگبا اما مانع چنین انتقالی شد و زیدان پس از آن به ادواردو کاماوینگا علاقه پیدا کرد.

زیدان تابستان گذشته از مدیران باشگاه خواست تا این بازیکن جوان را جذب کنند اما پرز بخاطر نداشتن تجربه کافی اقدام به جذب کاماوینگا نکرد و از سرمربی تیم خواست تا اجازه دهد این بازیکن به پخته‌گی بیشتری برسد.

اخیراً مدیر برنامه‌های پوگبا از پایان کار این بازیکن در الدترافورد خبر داد و رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید، شرایط را برای جذب او از سوی این باشگاه مناسب عنوان کردند.

حالا شرایط برای جذب هر دو بازیکن مساعد است و این زیدان است که از میان تجربه و نیروی جوانی باید یکی را انتخاب کند تا مدیران شرایط جذب بازیکن مورد نظر را فراهم کنند.

در حال حاضر برخی از مدیران رئال مادرید تصور می کنند که کاماوینگا گزینه مناسب‌تری نسبت به پوگبا است چرا که ده سال جوانتر و دستمزدش بسیار کمتر است و می‌توان به آینده‌اش امیدوار بود.

 پوگبا در یونایتد سالانه 15 میلیون یورو دستمزد می گیرد که حاضر است این مبلغ را کاهش دهد در حالی که کاماوینگا در رن سالانه دو میلیون یورو دریافت می کند.

 قرارداد پوگبا و کاماوینگا با تیم هایشان در سال 2022 به اتمام می رسد و قیمتشان در تابستان بعدی چیزی بین 50 تا 80 میلیون یورو خواهد بود.

هر چند که زیدان به پوگبا علاقمند است اما پرز و خوزه آنخل فکر می‌کنند‌ که خرید کاماوینگا به عنوان بازیکن جوان گزینه مناسب و مطابق سیاست‌های جدید این باشگاه است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала