Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال – گرانادا؛ زیدان بدون مودریچ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان امسال به دلیل دیدار از گرانادا در دیدار نهایی پیش از لالیگا سانتاندر، لوکا مودریچ را از فهرست خارج کرده اما گزینه‌های زیادی برای جایگزینی او دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امشب از ساعت 11:15 به وقت کابل در آخرین بازی تقویمی امسال با گرانادا روبرو می‌شود. در حالی این بازی در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو انجام می‌شود که رئال بدون مودریچ به میدان می‌رود اما ادن هازارد، وینیسیوس و ایسکو به ترکیب بازگشته‌اند.

این بازی‌ای است که زین الدین زیدان تقریباً همه بازیکنانش را در اختیار دارد. تنها مصدوم این بازی لوکا مودریچ است. ستاره کروات در دقیقه 72 بازی با ایبار بعد از مصدومیت تعویض شد و بلافاصله در حاشیه روی ناحیه آسیب دیدگی او یخ گذاشته شد.

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما امیدواریم که این یک چیز کوچک باشد اما ما در معرض خطر قرار نداریم."

در آن زمان یک بازیکن تهاجمی به بیرون رفت اما مرد فرانسوی می‌تواند وینیسیوس را که آخرین مسابقه را به دلیل مشکلات معده از دست داد و همچنین ایسکو و هازارد را فراخواند. ستاره بلجیمی پس از از دست دادن پنج بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی عضله، بازگشت و امیدوار است که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، در حالی‌که هنوز هافبک اسپانیایی با جدایی از مادرید ارتباط دارد.

 

ترکیب احتمالی رئال مادرید از ابتدای بازی

همانطور که امروز گزارش شده ما فکر می‌کنیم آنها با این کار ادامه خواهند داد: کارواخال، واران، راموس، مندی؛ والورده، کاسمیرو، تونی کروس؛ لوکاس واسکز، بنزما، وینیسیوس. زیدان هنوز مجبور است یک بازیکن دیگر را از افرادی که فراخوانده حذف کند. لونین، آلتوب، اودریوزولا، ناچو، میلیتائو، مارسلو، اودگارد، ایسکو، رودریگو، آسنسیو، هازارد، یوویچ، ماریانو نام‌های دیگری هستند.

در سه مسابقه گذشته، 9 بازیکن به طور منظم در کنار زیدان بوده‌اند. این مربی فقط در تیم خود تغییری ایجاد کرده تا عدم حضور کاسمیرو که اکنون محرومیت خود (برابر اتلتیک) را پشت سر گذاشته و وینیسیوس در ایپوروا پوشش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала