Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی مشتاق جذب هالند در 2021

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال چلسی قصد دارد در سال 2021 ارلینگ هالند را از دورتموند به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه چلسی آماده می‌شود تا برای پیوستن ارلینگ هالند مهاجم بوروسیا دورتموند به این تیم، قصد دارد در سال 2020/21 پیشنهادش را به تیم آلمانی ارائه دهد.

قرار است شیران لندن، به رغم اینکه فقط در چند ماه گذشته حدود 120 میلیون پوند صرف تیمو ورنر و کای هاورتز کرده‌اند، 100 میلیون پوند دیگر را نیز برای سایر بازیکنان هزینه نماید.

سیتی در حالی به دنبال یک مهاجم جدید است که به آینده‌ای فراتر از سرخیو آگوئرو پیر نگاه می‌کند، در حالی‌که تعداد کمی در این باشگاه به گابریل ژسوس ایمان کافی دارند تا پا به جای ستاره آرجانتینی بگذارد.

هالند یکی از سه مهاجم برتر اروپا است که بسیاری انتظار دارند در سال 2021 در کنار کیلیان امباپه و لاوتارو مارتینز ستاره اینتر حضور داشته باشند. اما به نظر می‌رسد اگر امباپه در حرکت باشد به رئال مادرید خواهد رفت، در حالی‌که مارتینز ابراز تمایل به پیوستن به بارسلونا کرده است.

سیتی از قبل با هالند ارتباط داشت زیرا پدرش آلف اینگه سه سال را در این باشگاه گذراند. تصویر شده که هالند جونیور حتی در دوران کودکی و پس از بازنشستگی پدرش پیراهن سیتی را پوشیده است.

منابع به 90min تأیید کرده‌اند که سیتی خود را برای جذب هالند جدی می‌بیند. با این حال چلسی همچنین به اردوی بازیکنان اعلام کرده که آنها بسیار علاقه‌مند هستند.

موضع چلسی در واقع باعث تعجب بسیاری شد زیرا قبلاً تصور می‌شد که آبی‌ها برای مهاجم دیگری به بازار نقل و انتقالات باز نمی‌گردند زیرا قبلاً هم ورنر و هاورتز را به خدمت گرفته بودند و هم به طور کلی هزینه‌های زیادی را برای بازیکنان جدید خرج می‌کردند.

در انظار عمومی هالند آینده نزدیک خود را به دورتموند متعهد کرده اما 90min مدعی‌ست که ستار نارویژی 20 ساله هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده و هنوز می‌تواند تصمیم بگیرد که تابستان دورتموند را ترک کند. کسانی که او را ردیابی می‌کنند معتقدند که وی در سال 2021 نقل مکان خواهد کرد.

دورتموند برای فروش در پایان فصل بیش از 100 میلیون پوند درخواست می‌کند. مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر بند آزادسازی 68 میلیون پوندی در سال 2022 منتشر شده است. با این حال دورتموند قاطع است و هیچ بندی در معامله وی وجود ندارد که به او اجازه دهد امسال برود.

دلایلی که هالند بسیار مورد پسند است واضح است. او تا جولای 21 ساله نشده اما از سال 2017 بیش از 82 گل حرفه‌ای در سطح باشگاه‌های بزرگسال به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала