Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با تأیید ماروتا، فروش اریکسن قطعی شد

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بپه ماروتا مدیرعامل اینترمیلان تایید کرد که کریستین اریکسن در لیست فروشات این تیم قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد زمان کریستین اریکسن در اینترمیلان کمتر از 12 ماه پس از ورود رو به پایان است، زیرا بپه ماروتا مدیر عامل اینتر تأیید کرد که ستاره دانمارکی در لیست فروش قرار دارد.

ماروتا با اسکای اسپورت صحبت کرده و در مورد فصل فعلی گفت که قصد دارد پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری را اعلام کند در حالی‌که صریح‌ترین نشانه را نشان داد که اریکسن آینده‌ای در میلان ندارد.

وی گفت: "ما بارها واضح بوده‌ایم که بازیکنانی به اصطلاح در لیست نقل و انتقالات حضور دارند، این بازیکنانی هستند که می‌خواهند منظم‌تر بازی کنند و باشگاه آماده است تا آنها را خوشحال کند و جایگزین نماید. اریکسن در لیست نقل و انتقالات است، پیرو اوسیلیو نیز همین موضوع را تأیید کرد. او برای حل و فصل در تیم تلاش کرده و او برای تیم عملکردی ندارد."

اریکسن در ماه جنوری ناامید بود که تاتنهام را ترک کند و وقتی به اینتر پیوست، سپس در پی رفتن ساری به یوونتوس با پول نقد جدا شد تا شش ماه قبل از بازی به عنوان بازیکن آزاد بازی نماید. این بازیکن 28 ساله برای کاهش 25 میلیون پوندی، وایت هارت لین را ترک نمود. اما این بازی ساز به زودی تحت هدایت آنتونیو کونته از علاقه خارج شد و در 38 بازی خود در طول سال 2020 چهار گل به ثمر رساند و فقط سه پاس گل فرستاد و به نظر می‌رسد آینده او دور از سن سیرو باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала