Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورونا 1 اینتر 2؛ حفظ فشار نراتزوری روی هم‌شهری صدرنشین

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اینترمیلان با هدایت کونته در خانه هلاس ورونا برنده شد تا همچنان امیدوار به صدرجدول باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال اینترمیلان و هلاس ورونا در رقابت‌های سری آ ایتالیا امشب به مصاف هم رفتند که سرانجام این به برتری 2-1 اینتر منجر شد.

در این دیدار که نیمه اول بدون گل سپری شد، اشرف حکیمی در دقیقه 51 برای لاوتارو مارتینز زمینه سازی کرد و او نیز گل اول را رقم زد.

12 دقیقه بعد از آن ایوان ایلیچ گل تساوی میزبان را رقم زد. اشکرینیار یکی از بازیکنان مقصر گل ورونا، روی ارسال مارسلو بروزوویچ در دقیقه 69 و با ضربه سر جبران اشتباه کرد.

نتیجه به این معنی است که شاگردان آنتونیو کونته در هفت بازی متوالی لیگ به پیروزی رسیده‌اند و روند پیروزی خود را حفظ کردند و این روند در برابر ورونا نیز به 19 مسابقه افزایش یافت.

با این برتری باعث شد اینتر با 33 امتیاز به رده‌های بالای سری A برسد، دو امتیاز بالاتر از میلان که روز را به عنوان رهبر آغاز کرد و اکنون به مصاف لاتزیو رفته است می‌تواهند دوباره به صدر برگردد یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала