Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع آلمانی در راه نوکمپ؛ شایعۀ حضور مصطفا در بارسلونا جدی‌تر شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مصطفی شکودران
مصطفی شکودران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه مدافع آلمانی آرسنال اعلام کرد برای مذاکره با بارسلونا راهی این شهر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی خود در این فصل  از مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و از دست دادن مدافع اصلی خود به دنبال جذب بازیکنان در این پست است.

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان
آرسنال؛ خال کوبی‌ترین تیم لیگ برتری + عکس

جرارد پیکه که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند  تا فبروری سال آینده برای این تیم بازی کند؛ سران این باشگاه به دنبال جذب مدافع نیمکت نشین آرسنال، شکودران مصطفی است. از طرف دیگر درخشش قابل توجه بازیکنان جوانی چون رونالد آراخائو و مینگوئزا، نیاز بارسلونا برای جذب جانشین برای جرارد پیکه را کمتر کرده و البته خود این مدافع باتجربه نیز احتمالا به بازی های اواخر فصل خواهد رسید.

مدیر برنامه‌های این مدافع آلمانی تاکید کرده است که به زودی برای انجام مذاکراتی برای عقد قرارداد به بارسلونا خواهد رفت و به احتمال زیاد مصطفی در جنوری پیش رو به لالیگا باز خواهد گشت. این مدافع آلمانی در سال 2016 از والنسیا در لالیگا به آرسنال پیوست و تاکنون 150 بازی برای این تیم انجام داده، اما از زمان حضور میکل آرتتا در راس کادر فنی تیم آرسنال به یک مدافع نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است.

قرارداد شکودران مصطفی در پایان فصل با باشگاه آرسنال به پایان می رسد و در چنین شرایطی خرید او احتمالا برای بارسلونا مقرون به صرفه است. همچنین مصطفی فضای لالیگا را به خوبی می شناسد، زیرا او در گذشته در والنسیا بازی کرده و سازگاری با شرایط تیم جدید برای او آسان خواهد بود.

مدافع آلمانی آرسنال در این فصل تنها 2 مرتبه در لیگ برتر برای تیم آرسنال به میدان رفته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала