Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل در آستانه انتقال به فنرباغچه

© REUTERS / Dylan Martinezمسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل "جلسه مخفیانه‌ای با روسای فنرباغچه در لندن برگزار کرده و توافق نامه قبل از قرارداد را ماه آینده امضا خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسوت اوزیل پس از برگزاری جلسه مخفیانه با روسای این باشگاه در لندن، در حال انتقال به فنرباغچه است.

بعد از اینکه میکل آرتتا تصمیم گرفت او را از تیم‌های لیگ برتری آرسنال و لیگ اروپا کنار بگذارد، این هافبک از ماه مارچ بازی نکرد.

توپچی‌ها ناامید شده‌اند زیرا اوزیل دستمزد 350.000 پوندی خود را در هفته کاهش نداد و سرانجام ممکن است انتقال وی روی دست باشد. به گفته بیلد که به گزارش‌های موجود در ترکیه استناد می‌کند این بازیکن 32 ساله با روسای فنرباغچه در لندن گفت وگو کرده است.

وب سایت آلمانی ادعا می‌کند که انتقال فقط در تابستان به جای جنوری امکان پذیر است و این هافبک برای امضای قرارداد با تیم سوپرلیگ ترکیه در هفته 200.000 پوند دستمزد خواهد گرفت.

با این حال، در اوایل ماه جاری مورات زورلو یکی از اعضای کنگره باشگاه فنرباغچه ادعا کرد که آنها در جنوری شانس زیادی برای به خدمت گرفتن ملی پوش سابق آلمان دارند.

او به اسپورت دیجیتال گفت: "منبعی که ارتباط بسیار خوبی با این باشگاه دارد به من گفت که مسوت اوزیل احتمال دارد در پنجره نقل و انتقالات بعدی به یک بازیکن فنرباغچه تبدیل شود. من می‌گویم 90 درصد او طی یک ماه به ما می‌پیوندد."

روزنامه ترکی "فوت‌مک" نیز گزارش داده که اوزیل با دامین کوملی مدیر ورزشی فنرباغچه که قبلاً در لیورپول و تاتنهام کار می‌کرده، ملاقات کرده است.

این هافبک پیش از این در مورد تبعید آرسنال خود در بحبوحه وخامت فرم باشگاه صحبت کرده بود. توپچی‌ها در رده پانزدهم جدول قرار دارند و فقط چهار امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارند. آنها همچنین با شکست 4-1 مقابل منچسترسیتی در روز سه شنبه از جام کارابائو حذف شدند. به دنبال آن نتیجه، اوزیل در یک پرسش و پاسخ در توییتر شرکت کرد و در پاسخ به این سوال که آیا اکنون در آرسنال خوشحال است یا خیر، گفت: "اوقات سختی را برای همه در اطراف باشگاه دارد - نه فقط برای من. وضعیت برای همه ناامید کننده است. مطمئناً آرزو می‌کنم که بتوانم به ویژه در حال حاضر به تیم کمک کنم، اما تا زمانی که فرصتی پیدا نکنم، امیدوارم که خیلی زود دوباره نتایج بهتری بگیریم."

اورکوت سوگوت وکیل این هافبک مدت هاست اصرار دارد که اوزیل قصد ترک باشگاه قبل از پایان قراردادش در تابستان سال آینده را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала