Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند؛ ستاره‌ی که همه خواهان اوست

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود خوشحال بودن ارلینگ هالند در دورتموند (به قول پدرش) اما همچنان احتمال جدایی او داده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگرچه آلف اینگه هالند در مراسم جایزه پسر طلایی اعلام کرد که پسرش در بوروسیا دورتموند احساس می‌کند در خانه است ولی وی اصرار داشت که در فوتبال همه چیز ممکن است. از جمله نقل و انتقالات تابستان سال آینده؟ بارسلونا در صحنه حضور خواهد داشت و تنها کسی نیست که در این سناریو حضور دارد.

خوان لاپورتا کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا، در صورت انتخاب شدن در 24 جنوری دوست دارد برای جذب ارلینگ هالند، آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قربانی کند تا پول لازم را برای دستیابی به گلزن بوروسیا دورتموند که اخیراً پسر طلایی 2020 انتخاب شده، بدست آورد. ستاره نارویژی به صراحت اعلام کرد که در بوروسیا دورتموند که قراردادش تا جون 2022 ادامه دارد، خوشحال است. با این حالبه گفته پدرش آلف اینگه هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست.

"در دورتموند او بسیار خوب و بسیار خوشحال است. اما ارلینگ یک چالش را دوست دارد و در فوتبال هرگز نمی‌دانید آینده چه خواهد بود. خواهیم دید..." این پیامی است که پدر هالند اخیراً به توتواسپورت ارسال کرده است. این نشان می‌دهد که خروج این مهاجم از درتموند می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام شود. دلیل؟ برخی از رسانه‌های انگلستانی گزارش داده‌اند كه بوروسیا دورتموند قصد دارد در پایان فصل، یك سال قبل از اجرای بند آزادسازی 75 میلیون یورویی، هاالند را با قیمت كامل به فروش برساند. به غیر از بارسلونا، باشگاه‌های رئال مادرید، لیورپول، پی‌اس‌جی، یوونتوس و بایرن مونیخ در رقابت خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала