Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج ناگهانی توخل و واکنش‌های مختلف بازیکنان

عضو شوید
آگاهی بازیکنان در نیمه شب از اخراج سرمربی شان در پاریس، واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. به عنوان مثال نیمار ناامیدی خود را پنهان نکرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اخراج ناگهانی توماس توخل در روز پنجشنبه واکنش‌های مختلفی را در رختکن پاری‌سن‌ژرمن ایجاد کرد. بنابراین تعداد کمی انتظار داشتند، آنها کم و بیش ناامید شدند و بیش از هر چیز از زمان اعلام خبر متعجب شدند.

همه واکنش‌ها با شوک اعلامیه مطابقت ندارند. در حالی‌که همه آنها در هنگام جدایی توماس توخل به عنوان شریک زندگی خود مثل کیلیان امباپه علنی صحبت نکردند، بازیکنان  پی‌اس‌جی اخبار را گاهی با بی اعتنایی یا شوخ طبعی، گاهی با ناامیدی استقبال کرده‌اند.

یک تماس تلفنی با مدیران در نیمه شب

اکیپ مدعی شده که پاریسی‌ها از اخراج مربی خود در فرودگاه یا هواپیما در عصر پیروزی مقابل استراسبورگ (4-0) مطلع شدند. تعداد کمی از آنها این سناریو را تصور می‌کردند، حتی مدیر آلمانی که قصد داشت با برخی از وسایل از اتاق لباس خود تماس بگیرد. چندین بازیکن این اخبار را از طریق تماس تلفنی مسئولان باشگاه بین ساعت 1 تا 2 بامداد شنیدند مانند مارکینوش، کیمپمبه، ناواس، امباپه و وراتی.

سپس از طریق گروه بازیکنان "واتس اپ" بود که این اطلاعات از چهارشنبه تا پنجشنبه به صورت شبانه پخش شد. این روزنامه توضیح می‌دهد که برخی از آنها نسبت به اخبار بی تفاوت بودند، حتی گاهی اوقات اتاق نشینان، بعضی دیگر بیانگرتر بودند، به ویژه در مورد زمان این اخراج. این به ویژه در مورد نیمار اتفاق می‌افتد که ناامیدی خود را پنهان نکرد.

به گفته لو پاریسین، احساس عدم درک در نتیجه عزیمت در تعطیلات نیروی کار سنگینی می‌کند، حتی اگر این موج شوک توسط جولیان دراکسلر احساس شده باشد که در پایان جلسه متوجه یک تحریک غیر عادی شده است. (شب چهارشنبه) کمتر از دو ماه قبل از دیدار جدید مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، با احتمال زیاد مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت رختکن دلیل تعجب از این تغییر خطرناک مربی را داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала