Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنانی که در سال 2020 احیأ شدند + عکس

© REUTERS / Susana VeraФутбольный матч между клубами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" в Мадриде
Футбольный матч  между клубами Ливерпуль и Атлетико Мадрид в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سال 2020، با وجود مشکلات و چالش‌های فراوان مانند ویروس کرونا، برای برخی‌ بازیکنان فوتبال سال خوبی بود و موراتا، واکز، لمار و آلبا در این سال احیأ شدند و در ترکیب تیم‌‎‎های شان می‌درخشند.

به گزارش اسپوتنیک، سال 2020 میلادی، با بحران‌های بزرگی در عرصه سیاست، اقتصاد و صحت آغاز شد و ورزش نیز از بحران‌های به وجود آمده در امان نماند.

این سال برای بسیاری از افراد سال خوبی نبود و بسیاری از افراد پایان این سال و آغاز سال 2021 را جشن می‌گیرند و امیدوار اند در سال پیشرو به موفقیت برسند و خبری از بحران‌ها نباشد.

این سال اما برای برخی‌ بازیکنان فوتبال سال خوبی بود و این بازیکنان توانستند در این سال احیأ شوند و در ترکیب تیم‌‎‎های شان بدرخشند.

در اینجا، ما به نگاهی به بازیکنان خواهیم داشت که فکر می‌شد به پایان فوتبال شان نزدیک شده اند و در لیگ‌های درجه 1 نخواهند درخشید اما حالا در ترکیب فیکس حضور دارند.

لوکاس وازکز

لوکاس که فصل گذشته به ندرت در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار می‌گرفت، اکنون یکی بازیکنان مهم در ترکیب زین الدین زیدان است. او در غیاب دنی کارواخال در پست دفاع راست درخشید و پس از بازگشت او به جایگاه خود در ترکیب رسید.

توماس لمار

ملی پوش فرانسوی یکی از خریدهای گران‌قیمت اتلتیکو مادرید بود که در فصل گذشته نه گُلی به ثمر رساند و نه هم به هم‌تیمی‌هایش پاس گُل ساخت. این بازیکن اما این روزها بسیار خوب می‌درخشد و کارهایی انجام می‌دهد که دیگو سمئونه از او انتظار داشت.

جوردی آلبا

آلبا که فصل گذشته نمایش بسیار بد داشت و حتی در فهرست بازیکنان خروجی بارسا قرار گرفت، در فصل جدید بسیار خوب بوده و زیر نظر رونالدو کومان نمایش خوبی داشته و توانسته 3 پاس گُل در فصل جدید برای هم‌تیمی‌هایش بسازد.

آلوارو موراتا

این بازیکن با پیوستن به هم‌تیمی سابق خود کریستیانو رونالدو، در این فصل 10 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است.

دنیلو، مویزه کین و موسی سیسوکو و جان استونز نیز بازیکنانی اند که در ترکیب تیم‌های یوونتوس، پی‌اس‌جی، تاتنهام و منچسترسیتی احیأ شده اند و برای تیم‌های‌شان می‌درخشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала