Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف در اردوی رئال؛ عصبانیت شدید زیدان از مدافع باتجربه تیم خود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه «اوکی‌ دیاریو» اسپانیا مدعی‌ست که زین‌الدین زیدان با مارسلو شدیداً اختلاف پیدا کرده و سایر بازیکنان نیز در حمایت از سرمربی اعتمادی به مدافع برازیلی ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو مدافع برازیلی و باتجربه رئال مادرید، مدت‌‎هاست از چشم زیدان افتاده و جایی در ترکیب این تیم ندارد. زیدان فرلاند مندی را به مارسلو ترجیح می‌دهد و حتی در بازی‌های نچندان مهم هم به مدافع برازیلی بازی نمی‌دهد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
نوع مصدومیت و زمان دوری وینگر برازیلی رئال مشخص شد

نشریه «اوکی‌ دیاریو» اسپانیا با توجه به وضعیت مارسلو، مدعی‌ست که این بازیکن شدیداً یا زیدان مخالفت پیدا کرده و حتی برخی بازیکنان از زیدان حمایت می‌کنند و آن‌ها نیز به مارسلو اعتماد ندارند.

ادواردو ایندا سردبیر نشریه اوکی دیاریو در برنامه ال‌چیرینگیتو در مورد رابطه مارسلو با زیدان صحبت کرد و در این مورد چنین گفت:" بازیکنان مهم در رختکن رئال مادرید و زیدان از دست مارسلو عصبانی هستند. مارسلو احیأ شده اما هم‌تیمی‌هایش دیگر به او اعتماد ندارند و زیدان هم چنین حسی نسبت به او دارد. مارسلو حتی در بازی مقابل آلاوز درگیری کوچکی با رافائل واران بر سر مسائل تاکتیکی داشت".

این در حالی‌ست که مارسلو اخیراً از وضعیت خود در این باشگاه ابراز نارضایتی کرده بود و احتمال دارد در زمستان این تیم را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала