Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عواملی که دپای را از بارسا دور می‌سازد

© Sputnik / Елена Руско /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممفیس دپای مهاجم هالندی لیون یکی از اهداف زمستانی بارسلونا محسوب می‌شود اما ممکن است این بازیکن بخاطر عدم برگزاری انتخابات و دیدگاه هواداران از این باشگاه دور شود.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در بدو ورود به این تیم مجوز خروج سوارز از ترکیب کاتالان‌ها را امضأ کرد و از مدیران باشگاه خواست تا ممفیس دپای را از لیون به جای مهاجم اروگوئۀ به خدمت بگیرند.

ممفیس دیپای - اسپوتنیک افغانستان
اطمینان بارسا به جذب دپای در زمستان

تلاش‌های مدیران بارسا اما به دلیل مشکلات مالی در تابستان نتیجۀ  در پی نداشت و دپای بارسایی نشد. این بازیکن که آخرین فصل قراردادش را با لیون سپری می‌کند، در نقل‌وانتقالات زمستانی باز هم در صدر برنامه‌های بارسا قرار دارد و این باشگاه بار دیگر به سراغ او خواهد رفت.

اما عواملی وجود دارد که این بازیکن را از بارسلونا دور خواهد کرد و مسیر او را تغییر خواهد داد.

عمده‌ترین عامل توجه ویژه دو باشگاه یوونتوس و پاریسن‌جرمن به این بازیکن است که شرایط مالی بهتری نسبت به بارسلونا دارند و می‌توانند این بازیکن را با پول اغوا کنند.

عامل دیگر این که بسیاری از هواداران بارسا احساس می‌کنند تیم شان نیاز به مهاجم دیگری ندارد.

 عامل سوم عدم برگزاری انتخابات باشگاه است که آینده خود کومان نیز به آن بستگی دارد و ممکن است رییس جدید باشگاه سرمربی جدید استخدام کند.

همه‌ی این عوامل دست به دست هم داده اند و احتمال دارد دپای ریسک نکند و با تصمیم منطقی‌تر به یوونتوس و یا پاریسن‌جرمن بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала