Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سالون فوتسال افغانستان بزرگ‌تر می‌شود

© Sputnik: Firooz Mashoofلیگ فوتسال کابل
لیگ فوتسال کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان تایید کرد که پس رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، کار بازسازی این ورزشگاه آغاز شود.

به گزارش اسپوتنیک، فینال رقابت‌های لیگ فوتسال افغانستان امروز میان تیم‌های اتحاد هرات و صداقت کابل برگزارشد که مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفته است.

هواداران زیادی برای تشویق تیم‌های‌شان به سالون فوتسال فدراسیون فوتبال آمده بودند اما سالون پُر از هوادار بود و جایی برای هوادارانی که در بیرون از سالون بودند نداشت.

هواداران فوتسال که در بیرون از سالون حضور داشتند، از کمیته فوتسال خواستند تا ظرفیت این ورزشگاه را بالا ببرند و تعداد صندلی‌های بیشتر بسازند تا در آینده آن‌ها بتوانند بازی‌های فوتسال را از نزدیک تماشا کنند.

عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال کشور پس از استقبال گرم هواداران از دیدار نهایی لیگ فوتسال کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک خبر خوشی به هواداران داد و مدعی شد که سالون فوتسال بزرگ‌تر خواهد شد.

ممرک گفت که سکوهای جدید در مقابل سکوهای فعلی، جایگاه داوران و نیمکت ذخیره‌ها با معیارهای جهان ساخته خواهد شد و ظرفیت این سالون افزایش پیدا خواهد کرد.

 همچنان ممرک اضافه کرد که کف‌پوش فعلی این جمنازیوم نیز تعویض می‌شود.

این در حالی‌ست که پس نائب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشور در ایران، دولت وعده ساخت یک ورزشگاه معیاری با ظرفیت بیشتر را داد ولی تا کنون از آن خبری نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала