Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو شروع نکرده با لئوناردو درگیر شد

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر نمی‌رسد مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید PSG با برنامه‌های لئوناردو برای زمستانِ امسال کاملا موافق باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر هنوز رسمی نشده باشد ولی دیگر پنهان نیست. توماس توخل از وظیفه‌اش در پاری‌سن‌ژرمن برکنار شده، زیرا لئوناردو پس از بازی با استراسبورگ (4-0) او را اخراج نمود. همچنین رسانه‌ها از هویت جانشین وی افشا گری کرده‌اند، زیرا مائوریسیو پوچتینو برای PSG باشگاهی که قبلا در آن به عنوان بازیکن حضور داشته است، دو سال و نیم قرارداد امضا کرد.

طبق گزارشات رسیده، پوچتینو می‌خواهد ببیند دله آلی به دنبال او در PSG است. بازیکن انگلستانی با ژوزه مورینیو در تاتنهام دست و پنجه نرم می‌کند و در پاریس، جایی که با مربی که او را زمان بیشتر داد ملاقات خواهد کرد و می‌تواند نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای او باشد.

لئوناردو به سمت مبادله اریکسن/ پارِدِس فشار می‌آورد ..

در ایتالیا، ما بیشتر به یک دیدار دوباره بین مائوریسیو پوچتینو و کریستین اریکسن در پاری‌سن‌ژرمن فکر می‌کنیم. باید گفت که ستاره دانمارکی پس از رفتن به اینتر، دچار دردسر بزرگی است و در ماه جنوری می‌تواند باشگاهش را تغییر بدهد.

به اساس گزارش توتواسپورت، اینتر قبلاً این بازیکن را به PSG پیشنهاد داده و دوست دارد یک قرارداد قرضی شش ماهه را با گزینه خرید به نفع پاریسی‌ها تکمیل کند. با این حال، نراتزوری می‌خواهد یک بازیکن PSG را در این قرارداد شامل بسازد.

با توجه به گزارش‌های کریره دلو اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت، لئوناردو پارادس، بسیار مورد توجه آنتونیو کونته قرار گرفت و توسط لئوناردو به سمت خروج فشار داده می‌شود. اما پوچتینو نمی‌خواهد پاردس جدا شود.

با این حال به نظر می‌رسد، اگر مائوریسیو پوچتینو به کریستین اریکسن نه می‌گفت، او نمی‌خواست پاردس جدا شود! طبق گزارش‌های توتواسپورت، سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن دوست دارد به هموطنش متکی شود و بنابراین می‌خواهد خلاف برنامه‌های لئوناردو پیش برود. با این حال، دومی چندین بار تلاش کرده تا از شر پاردس خلاص شود! همین اواخر تابستان، مدیر ورزشی PSG موفق شد تجارت را با همکاری اینتر، با مشارکت پاردس و مارسلو بروزوویچ متوقف کند. در پایان همه چیز از هم پاشید زیرا ملی پوش آرجانتینی تصمیم گرفت در PSG بماند. اگر موضع پوچتینو تأیید شود بنابراین لئوناردو باید گزینه دیگری برای جذب اریکسن به پاریس پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала